AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Noen som har planer om en påske med litt ekstra kos og sengehygge ? Her har vi en del fri begge to så håper både på litt ris med ridepisken og deilige erotiske øyeblikk. Blir hjemmepåske Anonymous poster hash: 80bf1...3cd
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Noen som har planer om en påske med litt ekstra kos og sengehygge ? Anonymous poster hash: 80bf1...3cd Jepp. her skal det spises påskemarsipan på senga i hele påsken. Anonymous poster hash: d62ab...baf 1
Gjest Eurodice Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Noen som har planer om en påske med litt ekstra kos og sengehygge ? Her har vi en del fri begge to så håper både på litt ris med ridepisken og deilige erotiske øyeblikk. Blir hjemmepåske Anonymous poster hash: 80bf1...3cd Er dette en invitasjon til andre om å være med på moroa?
Tøytigern Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 (endret) Jeg synes de skulle hatt et sånt eget underforum for påske, her. Siden de har juleforum,kan de godt ha et påskeforum. Så kan man skrive hva man skal pynte med, hva man skal spise, hvor store påskeegg man skal ha, hva som skal være oppi dem, forslag til pappvin, hvor man kan gå på ski, om man skal smøre med blåswix eller stearin, hva man skal lese for slags påskekrim, oppskrifter på saus til lammestek, lammelår med eller uten hvitløksfedd, hva slags snop man skal gi barna, om det er påskeskirenn der man har hytte. Hvis man skal på hytte. Eller hotell. Eller bare være hjemme. Eller være i campingvogna, med eller uten appelsin. Hva som kvalifiserer som påskefrukt hvis man har citrusallergi. Hvorfor er det ikke noe påskeforum? Høytidsdiskriminering, spør dere meg. Edit. Dette er jo et til de graderOffTopic innlegg,- så jeg lagde en egen tråd om det under Tekniske tilbakemeldinger og spørsmål. Til TS: Beklager avsporingen. Endret 12. april 2014 av Tøytigern 1
Tøytigern Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 (endret) Hvis det var opp til meg ville jeg sørget for å blitt i senga med dama hele påsken. Men jeg antar det er utelukket. Hun har planer om hyttetur med terningspill. Terningspill er ikke erotisk. Jeg satser på The Shining som påskefilm. Da blir hun såpass engstelig at det blir aktuelt å holde rundt henne hele kvelden og natten. Lurer forresten på en ting. Er det for klisje å skaffe et saueskinns-teppe og legge på gulvet foran TV, sette på DVD med peisild ,tenne stearinlys og servere pappvin? Eller er sånt litt for... dumt? (Antar at påskeegg med sløyfe, med et egnet hull så egget kan bli plassert pent omkring de eldere delene er såpass teit at det utgår, uansett.) Endret 12. april 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Æsj. Anonymous poster hash: 586d2...1f6
Tøytigern Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Æsj. Anonymous poster hash: 586d2...1f6 Øøø. Javel?
Gjest Ninab Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Hvis det var opp til meg ville jeg sørget for å blitt i senga med dama hele påsken. Men jeg antar det er utelukket. Hun har planer om hyttetur med terningspill. Terningspill er ikke erotisk. Jeg satser på The Shining som påskefilm. Da blir hun såpass engstelig at det blir aktuelt å holde rundt henne hele kvelden og natten. Lurer forresten på en ting. Er det for klisje å skaffe et saueskinns-teppe og legge på gulvet foran TV, sette på DVD med peisild ,tenne stearinlys og servere pappvin? Eller er sånt litt for... dumt? (Antar at påskeegg med sløyfe, med et egnet hull så egget kan bli plassert pent omkring de eldere delene er såpass teit at det utgår, uansett.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå