Gå til innhold

destinasjonstips (venninnetur)

Fremhevede innlegg

Gjest Isabellag56
Skrevet

Hei! Jeg og bestevenninna mi planlegger sydentur sammen i sommer, og vi trenger tips til hvor vi kan dra. Hun har tidligere vært i utlandet en gang, men jeg er ganske "reisevant", og er i syden 1-2 ganger i året. Vi er 17 og 18 år, så det blir vår første tur alene ut i den store verden. Hun er avholds og drikker ikke, men jeg tror vi kommer til å kose oss et par kvelder på byen uansett. Fine strender, varme og koselig atmosfære er tre faktorer vi setter høyt. Noen tips? :biggrin:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Budsjett? Land/kulturer/mat dere liker?

Anonymous poster hash: 2cc4b...92b
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og bestevenninna mi planlegger sydentur sammen i sommer, og vi trenger tips til hvor vi kan dra. Hun har tidligere vært i utlandet en gang, men jeg er ganske "reisevant", og er i syden 1-2 ganger i året. Vi er 17 og 18 år, så det blir vår første tur alene ut i den store verden. Hun er avholds og drikker ikke, men jeg tror vi kommer til å kose oss et par kvelder på byen uansett. Fine strender, varme og koselig atmosfære er tre faktorer vi setter høyt. Noen tips? :biggrin:

Tunisia, billig og fint som fy!

Anonymous poster hash: 476a2...428

AnonymBruker
Skrevet

Alt utenom Tyrkia :P

Anonymous poster hash: 476a2...428
Gjest Isabellag56
Skrevet

helst ikke altfor dyrt, men trenger ikke være det billigste! Kultur og mat har ikke så mye å si.. Takk for tips! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...