Gå til innhold

Hendrix Hair - Hvem er gode til å klippe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått til Hendrix Hair siden det er så rimelige priser der, men jeg er ikke fornøyd med klippen. Hun er flink til å farge, og når hun retter håret å klipper, ser det veldig bra ut der og da. Men etter en hårvask når håret faller naturlig ser man hvor dårlig klippen er. Håret ser virkelig ikke nyklippet ut. Det ser bare stygt og hakkete ut. Jeg er veldig fornøyd med prisen på klippen, så vil prøve en annen frisør. Er det noen her inne som klipper seg hos Hendrix Hair, som er fornøyd med klippen, eller vet om noen av frisørene til Hendrix Hair som klipper fint? Hvilken av frisørene er idet isåfall? :)

Anonymous poster hash: 6fc32...b17
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Husker du hva hun du har gått til heter?

Jeg har vært der selv og blitt fornøyd ja, men det finnes jo tusenvis av frisørsalonger i Oslo, så det er jo bare å teste ut et annet sted :)

Men om du ikke er fornøyd, så er det bare å gå tilbake å si det! De retter gladlig opp i det, for det er langt bedre enn at du snakker negativt om dem (for dem sin del altså) :fnise:

Endret av Noz
AnonymBruker
Skrevet

Husker du hva hun du har gått til heter?

Jeg har vært der selv og blitt fornøyd ja, men det finnes jo tusenvis av frisørsalonger i Oslo, så det er jo bare å teste ut et annet sted :)

Men om du ikke er fornøyd, så er det bare å gå tilbake å si det! De retter gladlig opp i det, for det er langt bedre enn at du snakker negativt om dem (for dem sin del altså) :fnise:

Ja, jeg vet hva hun heter, men vil ikke skrive det her. Vil du si hvilken av Hendrix frisørene du er fornøyd med? Jeg vet at det er tusenvis av frisørsalonger i Oslo, men det er jo så dyrt overalt :( Er veldig fornøyd med prisene til Hendrix Hair. Ønsker bare å teste ut en av de andre frisørene, og hadde vært fint å få en anbefaling fra noen andre som er fornøyde med klippen:)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Så på prislista deres nå, og de ligger jo på samme priser som alle andre i Oslo da.. Ikke noe billigere hvertfall.

Anonymous poster hash: c9ebf...663
AnonymBruker
Skrevet

Så på prislista deres nå, og de ligger jo på samme priser som alle andre i Oslo da.. Ikke noe billigere hvertfall.

Anonymous poster hash: c9ebf...663

Jo, klipp uten vask koster bare 500kr. Jeg synes det er veldig billig. Betalte mye mer før.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Trym på Pilestredet er superflink.

Anonymous poster hash: f2da4...8bf

AnonymBruker
Skrevet

Trym på Pilestredet er superflink.

Anonymous poster hash: f2da4...8bf

Takk, da går til han neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...