AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Noen medisinstudenter her inne, eller noen som har peiling på begreper leger bruker (latin?). Jeg har fått et skriv fra MR og røngten, og alt står på "medisinspråk" så jeg klarer ikke å fatte hva som egentlig er feil Hva er f.eks osteochondral lesjon i mediale talusdomen, og sequelae etter ankel overtråkk. Har søkt opp begrepene men finner ikke stort. Anonymous poster hash: ce052...350
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Forøvrig leger og Men var ikke sikker på om leger henger så mye her inne. Anonymous poster hash: ce052...350
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Du har et brist eller brudd i brusken i ankelen mellom beinet og ankelen. Veldig vanlig når en har tråkket over skikkelig. Eksempel på google https://www.google.no/search?q=talar+dome+fracture&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1ERJU5LsBOfnywP-84LYCQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643 Hilsen radiograf Anonymous poster hash: e66cc...501 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Hei, det stemmer at jeg har hatt et skikkelig stygt overtråkk for en del år siden. Tusen takk for svar! Har du noen idé om hvor alvorlig dette er? Kan det trenes opp/må det opereres? Er veldig blank på dette området, og jeg fikk kun dette skrivet sendt fra helsesekretæren til legen min, som fikk det av Unilabs. Han henviste meg kun til ortoped men det tar jo tid å få time Anonymous poster hash: ce052...350
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Skal også sies at dette er noe jeg har slitt med i mange år nå. Dvs. smerter når jeg går/løper over flere år. TS Anonymous poster hash: ce052...350
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Behandling vet jeg desverre ikke noe om. Men ring til Unilabs og spør om å få snakke med radiologen som tolket bildene dine. De vet hvordan evt prognose blir fremover Hilsen radiograf Anonymous poster hash: e66cc...501
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Behandling vet jeg desverre ikke noe om. Men ring til Unilabs og spør om å få snakke med radiologen som tolket bildene dine. De vet hvordan evt prognose blir fremover Hilsen radiograf Anonymous poster hash: e66cc...501 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: ce052...350
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå