AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg har så usymmetrisk ansikt, det ser ut som jeg har kusma - det ene kinnet er mye større enn det andre og nesa er skeiv. Jeg sliter med dette i hverdagen og klarer ikke helt å se på folk. Altså, det plager meg en del og jeg kunne tenke med å gjøre noe med det, om det er mulig. Går det egentlig an å fikse dette? (Vet at det går an å fikse nesa da.. ) I så fall hvordan? Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: 8cd50...6a9
Miss-Grey Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Samboeren min har problemer med kjeven, dvs. han har nesten alle muskulaturen på den ene siden, og har en del plager som følge av dette. På grunn av dette har han også en liten skjevhet i ansiktet, og det ene kinnet er mer fremtredende enn det andre. Det bør legges til at dette er noe han bare ser selv, det tok over to år før jeg la merke til det, og da først etter at han selv påpekte det. Det er ikke sikkert det er så framtredende som du tror Det høres veldig rart ut at det ene kinnet ditt er større enn det andre sånn helt uten videre, uten at det finnes et underliggende problem (kjevemuskulatur, infeksjoner, tannproblemer). Kanskje du bør ta opp problemet neste gang du er hos tannlegen? Samboeren min fikk nylig satt et par sprøyter med botox hos en tannlege. Det skulle lindre smerter og låsninger i kjeven, men også ha en kosmetisk effekt. Han har blitt litt jevnere i ansiktet etter behandlingen, men jeg er usikker på om dette er noe tannlegen gjør hvis du ikke har plager i utgangspunktet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Det heter asymmetrisk, bare for informasjon. Men ja, har man penger går det an å fikse. Anonymous poster hash: 4d403...b62 1
Gjest Chlorophyll Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Ingen er helt symmetriske heller da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå