AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Syns du det er slemt å sende anonyme reviews som bare inneholder et punktum til folk som ikke får mange reviews? for å irritere dem litt? det er jo temmelig irriterende for leseren å bli bombadert med "please,please review or I will never update" hele tiden. Hvis jeg sender 5 tomme reviews så blir sikkert leseren kjempeglad når han eller hun ser meldingene i innboksen. Og deretter kjempeskuffet Anonymous poster hash: e7941...cda 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Syns du det er slemt å sende anonyme reviews som bare inneholder et punktum til folk som ikke får mange reviews? for å irritere dem litt? det er jo temmelig irriterende for leseren å bli bombadert med "please,please review or I will never update" hele tiden. Hvis jeg sender 5 tomme reviews så blir sikkert leseren kjempeglad når han eller hun ser meldingene i innboksen. Og deretter kjempeskuffet Anonymous poster hash: e7941...cda En skal gjøre mot andre som en vil andre skal gjøre mot deg................ Anonymous poster hash: 3cddd...b0f 2
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Folk som gjør sånt har fritidsproblemer.
Momseguri Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Så det du vil er at noen først skal bli glad, for å så bli skuffet? Selvfølgelig er det slemt?? For ikke å snakke om skikkelig teit av deg, jeg skjønner ikke hva din motivasjon er i det hele tatt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå