Gå til innhold

Hvordan tenne lidenskapen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Savner lidenskap, vil tenne mannen min. Vil at han skal bli så kåt at han må ha meg..

Har noen tips til meg?

Anonymous poster hash: c6512...669

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Gift i hvor mange år? Hvor ofte har dere sex?

Anonymous poster hash: 216af...8cc
AnonymBruker
Skrevet

Ta på deg sexy undertøy, bruk sex leker, snakke om/leve ut fantasier, ha date nights, ?

Anonymous poster hash: d9105...119
AnonymBruker
Skrevet

Savner lidenskap, vil tenne mannen min. Vil at han skal bli så kåt at han må ha meg..

Har noen tips til meg?

Ingen?

Vi vet jo ikke hvor problemet ligger. ER han i det hele en lidenskapelig mann (kan ikke få frem noe som ikke eksisterer)? Tenner dere på hverandre lengre, eller blir en eller begge pga barna, som så mange andre?

Tar du initiativ? Ser du ok ut? Maser du? Kommuniserer dere? Godtar dere hverandre som dere er, eller er det dårlig med forståelse og mange krav?

Hva gjør dere sexuelt? For noen er "lidenskap" en neve stearinlys og noe undertøy, for andre er det å knulle som kaniner i nærmeste offentlige park. Uten en viss pekepinn aner ingen hva som skal til.

Liker mannen din undertøy? Leker? Rollespill? Partnerbytte? Latex? Spanking? Dette har du jo god peiling på, men vi ingen.

Anonymous poster hash: 16e48...3c5

Skrevet

Gjør deg selv uimotståelig!

Jeg aner ikke hvordan du ser ut, men dette synes i hvert fall jeg er den mest sexy looken:

Vær solbrun, ha fyldig hår (bør ikke være glamour-perfekt. Fordel om det er Nicole Scherzinger-rotete), matt sminke med halv-sotete øyne og lange vipper, ikke klær som viser for mye (men som fremhever the goods og det du er fornøyd med).

Og husk, selv om du bruker mye unaturlig for å se sånn ut, så - må - det - se - naturlig - ut. Menn generelt tenner på et naturlig utséende.
Rihanna og Isabel Lucas har triks for å se ut som de gjør, men damn ser de ser vakre og naturlige ut!

__

Utover det... Det blir for mange litt lidenskap av nye settinger. Har dere prøvd å vært litt public?
"Finne hverandre" på et offentlig toalett, parkere bilen en noget offentlig plass og gjøre det der? Kanskje det kan piffe han opp litt?

Jeg vet ikke helt hva du tenkte på da du skrev innlegget.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Finn en helg dere har fri begge to, skaff barnevakt, bestill en suite på et bra hotell i byen, middag på en god restaurant.

Ta med pent tøy, bestill frokost på sengen.

Vær tilstede mentalt med hele deg, ingen telefoner til barnevaktene, ingen problemer opp på bordet.

Vær sammen, vær leken i blikk og berøring.

Om han er typen som finner det tennende så kan du fjerne trusene ved et toalettbesøk i løpet av middagen... og lure den ned i lommen på dressjakken hans når du er tilbake ved bordet.

Bygg opp, ha tiden, vær tilstede uten krav og mas, bygg opp stemningen, blikk og berøring, hvisk ham i øret.. stryk i nakken med en finger når du passerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...