AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Hei! I løpet av de neste par månedene har jeg en rekke ting jeg skal gjøre, samt mål. Jeg er 100% sikker på at jeg skal klare det om jeg får motivasjonen som trengs, og jeg tror jeg bare trenger en liten dytt, fra tidligere erfaringer. Det er bl.a. karrieremål og mål om å gå ned 5 kg til sommeren. Det er ikke mye, men så forferdelig tiltak å starte. Kan noen komme med noen motiverende ord, selv om jeg ikke har utdypet helt hva det gjelder? Jeg trenger å starte I DAG! Anonymous poster hash: 5e264...4ae
Zinnia Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Veldig kort sammenfatning hentet fra Tony Robbins: Oppskrift på suksess: 1. Kjenne resultatet. Dvs definert og tydelig bilde av akkurat hva det er du vil oppnå. Du må vite det så konkret som mulig. 2. Handle. Du kan lese og lære og tenke, men ingenting skjer før du begynner å handle. 3. Du må være våken og tilstede sånn at du hele tiden er oppmersom på de resultatene som kommer som et resultat av disse handlingene. 4. Fleksibilitet til å tilpasse seg og endre atferd, om resultatene ikke er de du ønsker, endrer og justerer du atferden til du får det du trakter etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå