Sandman Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Fin idè: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/film/a...ticle235937.ece ...endelig har jeg fått en Idol-mulighet, som jeg mestrer bedre enn å synge... ...flere som blir med??
Gjest Phair Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Jeg dauer Guttungen er ikke riktig vel bevart. Men meld deg på du Sandman, så skal jeg ringe inn å stemme på deg i finalen
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Jeg er med! Skal vi ha en øvelseshelg sammen først, eller Sændis? Du pingla jo ut sist! Hva var det vi skulle øve på igjen, mine BJs???
Sandman Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2004 Jeg er med! Skal vi ha en øvelseshelg sammen først, eller Sændis? Du pingla jo ut sist! Hva var det vi skulle øve på igjen, mine BJs??? Vi må øve litt på kvalifiseringskriteriene i uttaksrundene før finalen, de skulle visst bestå av fakede orgasmer....det er vel hverken du eller jeg særlig flinke til.....eller var de fem du fikk på rappen den gangen bare fake? BJ'ene dine ble jo veldig bra, etter at du fikk gebisset....jeg er faktisk litt rørt over at du ofret tanngarden din for å optimalisere BJ'ene...
Gjest agurk Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Sliter du med å fake orgasme kan du jo gjemme en liten butterfly i trusa [i]tror kanskje ikke det har samme effekt på menn??
Gjest Lompa Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 Nytt konsept for TV1000?Kan jo bli interessant om dette komme rpå norske tvskjermer? MÅ man på død og liv fake orgasmer da? Hva med de som faktisk FÅR det?Skjønt...det skal vel litt til foran kamera...Glammy og Sændis?Blir dere med skal jeg nok stemme på dere!
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #9 Skrevet 8. juni 2004 [Vi må øve litt på kvalifiseringskriteriene i uttaksrundene før finalen, de skulle visst bestå av fakede orgasmer....det er vel hverken du eller jeg særlig flinke til.....eller var de fem du fikk på rappen den gangen bare fake? BJ'ene dine ble jo veldig bra, etter at du fikk gebisset....jeg er faktisk litt rørt over at du ofret tanngarden din for å optimalisere BJ'ene... :o Fakede orgasmer!?!?! Der røk idolsjansen for oss, gitt Sændis! Oh what to do, what to do... Jepp, mine nye "choppers" er faktisk ikke så verst, de har en tendens til å dette ut når jeg synger nasjonalsangen, men BJs blir definitivt mye bedre uten tenner, helt klart!
tt34 Skrevet 8. juni 2004 #10 Skrevet 8. juni 2004 Denne karen har vel strengt tatt fått mer oppmerksomhet enn han har godt av...
MindCrime Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Er jo ikke akkurat noe nytt heller dah... de har kjørt det konseptet i USA både som TV serie på en relativt kinky kanal og som film.... men er man pr kåt, så er man pr kåt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå