AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Når jeg tar på meg sexy undertøy, eller overrasker han naken i senga får jeg ikke akkurat den store reaksjonen, sånn som på film... En gang ga jeg han sexy bilder av meg selv.. Vel, det var hvertfall meningen at han skulle synes det... Hvordan reagerer deres menn, evt du som er mann på kone i sexy undertøy? Jeg har tatt det opp med han, men han sier at han synes jeg er sexy. Men når jeg ikke kan se noen tegn på det så er det vanskelig å tro...Anonymous poster hash: c5210...106
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Samme her. Har rett og slett gitt opp. Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke særlig reakson, så du er ikke alene hvertfall! (Er jente) Anonymous poster hash: f7615...491
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 HI her. En annen ting er at jeg det er ikke noe tegn på at han blir kjempekåt.. Vi har jo sex, men savner lidenskap. Vill kåt må ha deg.. Det har skjedd, i fylla, for mange år siden.. Er det liksom sånn at lidenskapen forsvinner? Eller tenner han bare ikke (så mye) på meg lenger? Er det noe jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: c5210...106
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Samme her. Har rett og slett gitt opp. Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke særlig reakson, så du er ikke alene hvertfall! (Er jente)Anonymous poster hash: f7615...491 Har det alltid vært sånn? Eller blitt sånn? Jeg tror det alltid har vært litt sånn, men ikke fullt så ille i begynnelsen. .Anonymous poster hash: c5210...106
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Har det alltid vært sånn? Eller blitt sånn? Jeg tror det alltid har vært litt sånn, men ikke fullt så ille i begynnelsen. .Anonymous poster hash: c5210...106 Mja, i begynnelsen var det annerledes.. Mer sånn, at han faktisk viste at han ble glad og kåt når jeg kledde meg opp/naken osv. Det har egentlig bare dabbet mer og mer av i løpet av de to årene vi har vært sammen.. Hvis jeg tar det opp sier han bare at han setter pris på det, og han syns det er bra, men jeg syns ikke han viser det noe særlig, så har det på samme måte som deg.. Kjipt er det hvertfall, og forstår hvordan du har det! Anonymous poster hash: f7615...491
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Kjipt! Er han flink til å gi deg kompliment ellers? Anonymous poster hash: c5210...106
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Kjipt! Er han flink til å gi deg kompliment ellers?Anonymous poster hash: c5210...106 Ikke egentlig.. Det har hvertfall endret seg, og blitt mindre etterhvert! Var mye mer komplimenter å få tidligere i forholdet hvertfall.. Hva med deg? Gir han deg mye komplimenter ellers? Anonymous poster hash: f7615...491
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Nei, han er håpløs på kompliment. Han husker ikke rett og slett. Har snakket om det utallige ganger, han lover å prøve å bli flinkere, men det går ikke. Men han har aldri vært flink til det.. Kanskje helt i begynnelsen, husker ikke. Får han stå bare av å se på deg når du har pynta deg? Det får ikke min...Anonymous poster hash: c5210...106
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Nei, han er håpløs på kompliment. Han husker ikke rett og slett. Har snakket om det utallige ganger, han lover å prøve å bli flinkere, men det går ikke. Men han har aldri vært flink til det.. Kanskje helt i begynnelsen, husker ikke. Får han stå bare av å se på deg når du har pynta deg? Det får ikke min...Anonymous poster hash: c5210...106 Hvor lenge har dere vært sammen da? Ja altså, jeg syns det er viktig å gi hverandre komplimenter når man er i et forhold! Niks, det får ikke min heller. Kun av kyssing og klåing når jeg tenker meg om.. Anonymous poster hash: f7615...491
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Jeg har samme problemet som dere beskriver. Kjæresten min vil ha sex med meg og er med, men ikke lidenskapelig. Nå skjer det heldigvis fra tid til annen når vi f.eks har vært lenge borte fra hverandre, at han blir mer vill. Men jeg savner mer lidenskap i hverdagen. Kanskje noen menn bare er sånn?Anonymous poster hash: c58e3...f3b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Jeg kan bekrefte at noen menn bare er sånn, kanskje han bare ikke har så veldig høy sexlyst. Hvis du er motsatt så passer dere kanskje ikke så bra sammen.Anonymous poster hash: bc863...a05
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 Jeg har samme problemet som dere beskriver. Kjæresten min vil ha sex med meg og er med, men ikke lidenskapelig. Nå skjer det heldigvis fra tid til annen når vi f.eks har vært lenge borte fra hverandre, at han blir mer vill. Men jeg savner mer lidenskap i hverdagen. Kanskje noen menn bare er sånn?Anonymous poster hash: c58e3...f3b Vi har vært sammen i 10 år. Ja, kanskje noen bare er sånn.. Sukk.. Elsker han og sexlivet er bra egentlig. Men savner komplimenter og lidenskap. Også kunne vi gjerne hatt sex ofte. Det er kanskje noen "triks" vi kan prøve foråfå litt mer llidenskap. Men jeg er litt redd for å overraske han med å vente på han i stua med sexy undertøy og levende lys.. For det er ikke nok til å få han tent. Kjipt å da få beskjed om at han ikke orker. ...Anonymous poster hash: c5210...106
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Jeg har samme problemet som dere beskriver. Kjæresten min vil ha sex med meg og er med, men ikke lidenskapelig. Nå skjer det heldigvis fra tid til annen når vi f.eks har vært lenge borte fra hverandre, at han blir mer vill. Men jeg savner mer lidenskap i hverdagen. Kanskje noen menn bare er sånn?Anonymous poster hash: c58e3...f3b Tipper ingen av dere viser noe særlig lidenskap selv heller. Bare krever å få... som så mange damer...Anonymous poster hash: 25c50...cb0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Tipper ingen av dere viser noe særlig lidenskap selv heller. Bare krever å få... som så mange damer...Anonymous poster hash: 25c50...cb0 Hvis du har forslag vil jeg gjerne høre.. Jeg gir komplimenter til mannen min. Kan finne på å prøve meg på han i bilen, på kjøpesenter, på restaurant.. Men blir da avvist. Vi har hatt sex utenfor huset, men da i fylla..Anonymous poster hash: c5210...106
Gjest Coolaid Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 (endret) Det blir litt sånn at om man spiser det samme hver gang så blir man ikke nødvendigvis henrykt over retten selv om den er veldig veldig god og absolutt en favoritt. I tillegg er ikke alle mennesker like flink til å uttrykke følelser. Selv syns jeg det er veldig hyggelig når min kjære gjør slike ting som du nevner. Det er fint å krydre et forhold med sånt. Absolutt ja takk ! Endret 12. april 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Det blir litt sånn at om man spiser det samme hver gang så blir man ikke nødvendigvis henrykt over retten selv om den er veldig veldig god og absolutt en favoritt. I tillegg er ikke alle mennesker like flink til å uttrykke følelser. Selv syns jeg det er veldig hyggelig når min kjære gjør slike ting som du nevner. Det er fint å krydre et forhold med sånt. Absolutt ja takk ! Hvordan vite at det egentlig blir satt pris på? Er du med på å ha sex andre steder? Min mann liker visst ikke det. Det er greit nok det, men da ville jeg gjerne hatt litt hett opp etter veggen hjemme.. ;-)Anonymous poster hash: c5210...106
Gjest alegria Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 (endret) Min samboer blir rimelig kåt uansett hvilket undertøy jeg bruker, men blir litt ekstra om det er supersexy. Nå består min undertøysskuff i mest sexy undertøy også da. Men det er faktisk helt vanlig at menn ikke bryr seg stort om undertøy, dette har jeg hørt ved flere anledninger. Hva med å bare overraske han ved å stille splitter naken opp? Det pleier jeg, og da blir han helt vill Endret 12. april 2014 av alegria
Gjest Coolaid Skrevet 12. april 2014 #18 Skrevet 12. april 2014 Hvordan vite at det egentlig blir satt pris på? Er du med på å ha sex andre steder? Min mann liker visst ikke det. Det er greit nok det, men da ville jeg gjerne hatt litt hett opp etter veggen hjemme.. ;-)Anonymous poster hash: c5210...106 Jeg tenker at det er viktig at du føler deg sexy og har en sexy personlighet. Dersom det er lite interesse fra mannens side, så vær sexy selv... så kan du bare håpe at han blir påvirket av det. Jeg snakket veldig generelt. Det er vanskelig å si hva som er "galt" med en uinteressert mann. Selv er jeg for spennende sex utenfor husets fire vegger. Spontanitet beriker sexlivet.
Mike Waters Skrevet 12. april 2014 #19 Skrevet 12. april 2014 Jeg reagerer slik Når noen tar seg bryet med å krydre hverdagen og/eller slå et slag for seksualiteten så skal det belønnes - ikke straffes - det er nå min mening!
Gjest åffårno Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 Det blir litt sånn at om man spiser det samme hver gang så blir man ikke nødvendigvis henrykt over retten selv om den er veldig veldig god og absolutt en favoritt. I tillegg er ikke alle mennesker like flink til å uttrykke følelser. Selv syns jeg det er veldig hyggelig når min kjære gjør slike ting som du nevner. Det er fint å krydre et forhold med sånt. Absolutt ja takk ! Mmmmm....altså. Selv om mannen her ikke bryr seg om undertøy da naken er eneste mål, så finner han jo ikke på å trekke på skuldrene og svarer at han har sett det fruktfatet før om jeg først dukker opp i etellerannet jeg åpenbart mener "hei, la oss ha sex" med. Jeg har jo og sett han gå inn eller ut av dusjen en zilliard ganger, men jeg tar jo hintet når det dukker opp og griper anledningen. Men for å svare på spørsmålet; det hørtes jo ikke spesielt hyggelig ut. Hadde vel kjapt blitt lei og funnet meg noen med mer kompatible fritidsinteresser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå