AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Aner ikke hvor jeg skal poste dette, men så er vel dette temaet som ligger i bakgrunnen Hva synes damer om menn i treningstights (bukser og shorts)? Anonymous poster hash: 9f749...d05
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Kjempe hot med menn i stramme treningstights, ingenting er bedre enn menn med cameltail. Anonymous poster hash: f490b...9f7 1
Gjest alegria Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Synes det er penere at menn trener i bukser, men er ingenting galt i tights. Hvorfor jeg synes bukser er bedre, vet jeg ikke.
Gjest Tris Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Menn i sykkelbukser er absolutt det verste jeg vet. (Om det er treningstights vet jeg ikke) 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Spørst hva slags mann det er prat om. Jeg som småfeit hadde sikkert vert et ekkelt syn å tights. Ikke minst mener jeg det er lite manndig. Anonymous poster hash: 26265...e46
Bixity Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Grøsses når jeg ser en mann i tights... Rett plagg for sykling og sånn, så greit at de bruker det, men det ser forferdelig ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Elsker det. Fordi da kan jeg se omrisset av utstyret. Anonymous poster hash: 0cc9f...6e3
Leini Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Synes ikke det er veldig flatterende på de fleste som bruker det..
Gjest Coolaid Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Jeg bruker treningstights til noe av min trening. Var usikker på om jeg skulle begynne å bruke det men etter å ha prøvd det syns jeg det er helt genialt å trene i. Uansett om man er kvinne eller mann. Etter å ha brukt det noen ganger driter jeg i hva eventuelle andre mennesker tenker om menn i treningstights. Det er rett og slett for funksjonibelt for det. Spørst hva slags mann det er prat om. Jeg som småfeit hadde sikkert vert et ekkelt syn å tights. Ikke minst mener jeg det er lite manndig. Anonymous poster hash: 26265...e46 Det blir som om at man ikke bør være overvektig for å gå på helsestudio.. feite folk skal jo ikke synes. De må bli normalvektige før de beveger seg ut der hvor andre trener. Grøsses når jeg ser en mann i tights... Rett plagg for sykling og sånn, så greit at de bruker det, men det ser forferdelig ut.. Kanskje, og tenk på alle de rare motegreiene dere damer finner til stadighet på..... det er kjempehumoristisk. Alt fra belter oppunder puppene, påmalte bryn, treningstights sammen med "vanlige klær" og veske på skole eller når man trasker rundt i sentrum....
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Nettopp vært på sats, og der var det flere med treningstights. Noen av menna bruker shorts over. Og jeg må jo si at å se muskuløse mannelår er jo ikke negativt Anonymous poster hash: b0d84...398
Gjest Heartbeat Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Treningstight og tighte boksere er bare nam
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Elsker det. Fordi da kan jeg se omrisset av utstyret. Anonymous poster hash: 0cc9f...6e3 Og da tenker du? Hmmm.. Den var liten! Eller.... Hmmmmm.. Den var stooooor! Jeg foretrekker å se vekk. Det blir virkelig litt for mye info om menn jeg ikke er interessert i!
Toxicwonderland Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 Ugh, nei. Menn i tights gir meg assosiasjoner av en ballerina. Synes ikke det er verken fint eller tiltrekkende. En grå joggbukse derimot...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå