Gå til innhold

Erfaring med Klosteret Restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på befaring der nå siden det er et av alternativene til å ha bryllupsmiddagen vår, og det hadde absolutt den atmosfæren vi er på utkikk etter.

Lurer derfor på om noen har positive eller negative erfaringer med stedet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg har svært gode erfaringer med den restauranten! Det er den absolutt mest romantiske restauranten jeg vet om, og tror den vil være perfekt å ha bryllupsmiddag på! Jeg har vært der to ganger med min bedre halvdel, og kommer garantert tilbake dit!

Skrevet

Uten tvil den mest romantiske restauranten i byen! Ikke akkurat billig, men nydelig atmosfære og sikkert perfekt for et bryllup:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært der med jobb en gang, og da tenkte jeg ikke så mye på romantikken :P Men de har veldig god mat

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Vi hadde tenkt å gå for klosteret, men pga dårlig service fra bookingansvarlig valgte vi å ha det et annet sted. Men det nye stedet er helt fantastisk, så det blir nok veldig bra dette! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ingenting på menyen.. tok en cola og gikk. Men så er jeg megasær på mat da :)

Anonymous poster hash: 8a5e8...6e8
Skrevet

Har Vært der del ganger både på date med mannen og med veninner. Har alltid Vært særdeles fornøyd, fantastisk mat, flinke servitører som vet hva de driver med og yter god service og ikke minst herlig atmosfære. Den ene gangen jeg var der var det et bryllup som ble holdt i en egen del av restauranten og det så kjempekoselig ut:)

Gjest Keljo
Skrevet

Veldig hyggelig der og fantastisk mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...