Gjest 1111 Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Litt nysgjerrig på hvordan forhold dere har til mat. noen nyter hver munnfull, mens andre spiser bare fordi de må. noen gleder seg til hvert måltid, mens andre har en tedens til å glemme å spise. noen tilbringer mye tid på kjøkkenet og lager nye retter, mens andre spiser frossenpizza minst fire ganger i uka. Så - hvordan forhold har dere til mat? Jeg liker å både lage og spise mat, og sånn har det vært helt fra jeg var liten. har samlet oppskrifter en god stund og baker mye.
Sarabi Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Hvis det er skikkelig god mat som jeg har brukt lang tid på, så nyter jeg hver ei tugge til siste slutt. Jeg spiser alltid sakte, men ekstra sakte hvis det er god mat. Sambo glefser i seg maten mens den ennå ryker. Han påstår at maten er best da... Han spiser ialfall dobbelt så fort som meg.. Når jeg har spist to brødskiver, har han spist 4...
Gjest Phair Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Måtte svare annet. Kommer an på hva eller hvor jeg spiser. Middag hjemme blir stort sett slukt uten å ha noen glede av det. Er jeg på restaurant kan jeg bruke laaang tid. Og når desserten kommer lukker jeg øynene og nyter
Gjest Fraggel Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Kommer an på, men jeg er veldig glad i mat. Likevel kan jeg godt glemme å spise. Jeg er ikke flink til å lage mat, men har noen få retter jeg bruker ofte, og det fungerer greit. Når jeg får ordnet kjøkkenet mitt har jeg lyst til å avansere litt på kjøkkenet, bake mer selv osv.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Jeg tror faktisk at jeg liker å lage maten enda bedre enn å spise den! Ikke det at jeg lager vond mat, altså!
Amarone Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Elsker å lage og spise mat! Meg og sambo lager middag hver dag sammen, og vi er så heldig at begge to er interessert i mat. Mat er deilig...
Gjest 3llie Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Jeg er veldig glad i å lage nye spennende retter. De gamle, mer kjedelig rettene syntes jeg ikke det er så gøy å lage. Det er vel mest fordi jeg har gjort det så mange ganger før. Om det er mat jeg liker godt så nyter jeg hver bit. Spiser alltid sakte og tar meg god tid. Men å bake syntes jeg er utrolig kjedelig! Må vi lage en kake fordi det er bursdag eller noe sånt så blir det en av disse posene/pakkene hvor man bare tilsetter olje/smør og vann.
-Fisken- Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 Mat er jo så nam Nyter maten fullt ut. Er kjempeglad i å bake og lage mat, har vært det helt siden jeg var bitte liten og lagde rullekake med grovmel (var det virkelig forskjell på meltyper? :o )
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #9 Skrevet 8. juni 2004 Jepp, jeg nyter å både lage og spise mat. Har tusenvis av oppskrifter og vi spiser hjemmelaget mat så godt som hver eneste dag. Mat vil aldri være vomfyll for meg, jeg spiser ikke kun for å bli mett, men fordi jeg liker smaken, konsistensen og kosen som følger med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå