AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Er så forbanna drittlei. Av alt. Hele jævla fuckings livet. Helt jævlig å være en taper i dette samfunnet. Ikke får jeg jobb, ikke utdannelse, ikke kjæreste, ikke barn, ikke hus, ikke bil.. INGENTING! Ingenting av det som regnes som "lykke". Jeg skulle bare ønske jeg ble forulykket eller noe. Bare miste det tragiske livet jeg har fått utdelt. Jeg er jo selvfølgelig også for veik og svak til å gjøre noe med det selv. Anonymous poster hash: 7126e...f6d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 et tips fra meg som klarte å grave meg opp etter mye lignende: prøv å fikse en ting i livet ditt bere en, feks en jobb, eller noe anna som er viktigere for deg nå. Etter det blir neste steget litt lettere å ta Anonymous poster hash: 8064e...274 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 I know the feeling... Anonymous poster hash: 741d0...3f7
Gjest chisandra Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Definer hva som er lykke i ditt hode, gi blaffen i andres definisjoner. Når du har fått det på plass, start i en ende og nøst deg frem. Andre ting kommer også gjerne seilende som en bieffekt av det du starter på, for disse tingene henger sammen ofte.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Know the feeling, ja. Men man kan ikke gi opp, godt tips fra AB over her. Ta en og en dag om gangen, prøv å fikse en ting, så blir det kort vei til neste også. Du klarer dette! Anonymous poster hash: cf286...210
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Hei TS. Nå må du huske å puste med magen samt tenke over alt dette du sier. Jeg kan forstå at du befinner deg i en vanskelig del av livet nå, men husk at det blir bedre. Jeg har selv kommet i en vanskelig situasjon etter at jeg sluttet på en prestisjestudiet der hele familien min gikk imot meg, samt at jeg ikke fikk jobb i ettertid. Jeg har derfor krypt til korset nå ved at jeg får støtte fra NAV i en periode, samt at jeg tar opp fag slik at jeg kan begynne å studere igjen etterhvert. Jeg anbefaler deg å søke hjelp hos fastlege, og da kan du fortelle at du sliter med negative tanker om deg selv og at du derfor ønsker noen å prate med. Det vil ta noe tid før du for en samtalepartner, men det vil gå mye bedre når du kan sortere disse tankene du sitter på alene. Det høres ut som du har noe panikk akkurat nå, og at du derfor ikke tenker helt klart. Jeg skal love deg at det er flere der ute som har det som deg, men det gjelder å ikke gi seg. Det du skal nå gjøre er å finne ut hva du liker å gjøre når det kommer til jobbsammenheng. Hva vil du jobbe med? Ikke gjør som meg da min far bestemte at jeg skulle bli lege, og derfor begynte jeg på medisin uten å tenke over min egen interesse for faget! Husk at den jobben/utdannelsen du velger blir livet ditt i mange år framover så derfor ikke stress med det. Ellers når det kommer til kjærlighet så anbefaler jeg deg å melde deg ut av hele opplegget for en periode, noe jeg gjør selv akkurat nå. Sørg for å ta vare på deg selv. Spander gjerne en frisørtime, en dag på spa, evt kjøp deg nye klær og se på deg selv som vakker, fordi det er du garantert:) Jeg forstår at du er sint, men husk at bare du kan gjøre noe med deg selv. Om du har prøvd alt, kan du faktisk gå til NAV å få støtte for en liten periode slik at du kommer deg ovenpå igjen. Jeg har prøvd lenge å være sterk samt leve uten penger, men det gikk dessverre ikke så nå er jeg kjempeglad for at jeg endelig tar i mot den hjelpen jeg kan få. Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Og har du prøvd å date noen i det siste.. Klem:) Anonymous poster hash: ae03f...b69 2
Gjest Coolaid Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Høres kanskje teit ut men lykke er ikke noe du får, det skaper du selv.....start som nevnt over med en ting i livet ditt, det trenger ikke være mye. Ellers kan det være lurt å hevde seg i noe sportslig. Start med løping, svømming, en treningsform, et eller annet, da kommer mestringsfølelsen etter hvert og du føler deg bedre. Du skal selvfølgelig ikke konkurrere med andre, men deg selv på en vennskapelig måte.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Vet hvordan du har det . Sitter akkurat med et avslag fra nav nå. Var forberedt. Idiot av en lege. Jeg sa at dama fikk hilse han så meget å si at jeg kvitter meg med bilen. Sitter i ei sopprønne og er kronisk deprimert. Fullstendig taper , og jeg føler virkelig at alle rundt meg tenker det samme om meg. Det er ikke noe jeg innbiller meg. Folk med penger, høy utdannelse . Dette er virkelig folk man ser opp til. Gidder ikke omgås folk lenger. Isolerer meg mer og mer, men nav har mye av skylden. Jeg er psykisk syk . Ingen gidder bry seg . Håper jeg får kreft hver eneste dag . Ingen hjelp å få noen steder. Alle er bare frekke. Anonymous poster hash: a628e...3b2
Pusheen Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 (endret) Innlegget er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod. TS; Når man føler at alt går feil vei og alt går i mot en er det ikke bare-bare å se lyst på ting, men det blir bedre. Ingenting blir bedre av at du ender livet. Jeg har troa på at du kommer deg gjennom dette, heier på deg! Klem Endret 11. april 2014 av Daenerys
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Jeg er i samme båt Har en mastergrad, men får faen ikke jobb. Ikke har jeg penger heller. Nærmer meg 30 og bor hos foreldrene mine. Har aldri hatt kjæreste, og begynner å tro at jeg aldri får det heller. Vennene mine er sammen med sine kjærester og barn hele tiden, så jeg er stort sett sammen med foreldrene mine. Hater livet. Anonymous poster hash: 1c755...6cb
Gjest Coolaid Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Jeg er i samme båt Har en mastergrad, men får faen ikke jobb. Ikke har jeg penger heller. Nærmer meg 30 og bor hos foreldrene mine. Har aldri hatt kjæreste, og begynner å tro at jeg aldri får det heller. Vennene mine er sammen med sine kjærester og barn hele tiden, så jeg er stort sett sammen med foreldrene mine. Hater livet.Anonymous poster hash: 1c755...6cb Du kan jo jobbe med andre ting enn det som er relevant for utdannelsen din ? Mens du leter etter drømmejobben.
Gjest Daenerys Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Kjære ts, Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Daenerys, mod
Fremhevede innlegg