AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Mulig dette temaet har vært oppe før, men lurer på om folk kan fortelle sine heteste historier fra de har kost seg i bilen.Anonymous poster hash: 7ce63...da0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 En sommer for femten år siden da jeg og en venninne kjørte rundt i Norden (vel, bare Norge og Sverige) i min Peugeot 405 uten klima. Det var skikkelig hett! Selv med takluka på vidt gap og vinduene sveivet ned så ble det ikke det spor kjøligere. Det var som å ha hårfønere blåsende rett inn på oss. Det var og ble grusomt varmt samme hva. Anonymous poster hash: 46a52...6a0 22
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Jeg har opplevd å ha det veldig deilig i bilen, den er om å være litt kreativ, og er kåtheten stor nok , så er det meste mulig å få til, både suging slikking, doggy, vanlig og ridning. Ekstra spennende er det hvis du er på ett sted der det er mulig att noen kommer forbi. Jeg ble sugd mens andre gikk forbi og kikket mot meg, vet ikke om de så akkurat hva som skjedde. Gjør det gjerne igjen. spennende men å veldig godt. Lykke til Anonymous poster hash: 1c863...cc5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 I bilen har jeg både sugd, blitt fingra til orgasme og blitt tatt hardt i baksetet foretrekker seng da det ble ganske trangt og knotete, men morsomt var det jo. Anonymous poster hash: bc438...211
Mann 42 Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 En sommer for femten år siden da jeg og en venninne kjørte rundt i Norden (vel, bare Norge og Sverige) i min Peugeot 405 uten klima. Det var skikkelig hett! Selv med takluka på vidt gap og vinduene sveivet ned så ble det ikke det spor kjøligere. Det var som å ha hårfønere blåsende rett inn på oss. Det var og ble grusomt varmt samme hva. Anonymous poster hash: 46a52...6a0 Been there, done that. Det sugde. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Jeg kan komme opp med en mindre het historie. Vi hadde sex i en cabriolet noen år tilbake, jeg hadde navlepiercing på den tiden, og stillingen var doggy inn mot bilsetet, da vi var ferdig og jeg skulle ta på klærne, satt jeg fast i bilsetet med piercingen. Prøvde å komme meg løs på alle mulige måter, helt til jeg forstod at jeg kom ikke unna uten å lage sår. Han hadde da ringt Viking, og sa "Du har ca. 30 minutter på å ta på deg en truse." Viking kom de, og det var kjempe flaut. Anonymous poster hash: 0194c...88c
Gjest tsejG Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Trangt, knotete, kronglete, krampe i leggen, men jauda, alt går når man er derhen at man bare må, hehe...
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Typen fingret meg på bussen så jeg squirtet en gang. Var helt vanvittig deilig da vi ble sett av folk på gata som vi kjørte forbi (kjørte gjennom Drammen). Men er jo også flaut og litt slemt ettersom det ble vått på setet Anonymous poster hash: fa664...927 1
Gjest Sala21 Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Vi stod engang rett utenfor et stort nabolag, og da jeg skulle klatre over på hans side, satte jeg med på fløyta. Morsomt..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Typen fingret meg på bussen så jeg squirtet en gang. Var helt vanvittig deilig da vi ble sett av folk på gata som vi kjørte forbi (kjørte gjennom Drammen). Men er jo også flaut og litt slemt ettersom det ble vått på setet Anonymous poster hash: fa664...927 Poenget er at man KANSKJE skal bli sett syns jeg ihvertfall. Folk flest blir ikke kåte av å se på sånt, men syns det er vemmelig. Hva om det var unger i bilene? Anonymous poster hash: bc438...211
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Poenget er at man KANSKJE skal bli sett syns jeg ihvertfall. Folk flest blir ikke kåte av å se på sånt, men syns det er vemmelig. Hva om det var unger i bilene? Folk flest syns nok det er morsomt eller deilig å se på jo. Og poenget for DEG er kanskje ikke det samme som MEG, tenkt på det før? Anonymous poster hash: fa664...927
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Folk flest syns nok det er morsomt eller deilig å se på jo. Og poenget for DEG er kanskje ikke det samme som MEG, tenkt på det før? Anonymous poster hash: fa664...927 Uansett DEG eller MEG eller Vår Herre er det langt over streken og begå slike idiothandlinger på en offentlig buss. Det er nemlig stor sannsynlighet for at det blir observert av omgivelsene inkludert barn, og er for de aller fleste IKKE morsomt eller deilig å se på nei. Du må være komplett idiot hvis du tror hvermannsen hadde digga å se på dere. Handlinger som denne er faktisk ulovlig, og det finnes det gode grunner for, men det driter vel du i så lenge du får tilfredsstilt spenningstrangen din, ikke sant? Dessuten er det direkte grisete å drive på der nye mennesker skal komme og ta plass etter deg, æssj...! Anonymous poster hash: 5a4ee...6fb 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Uansett DEG eller MEG eller Vår Herre er det langt over streken og begå slike idiothandlinger på en offentlig buss. Det er nemlig stor sannsynlighet for at det blir observert av omgivelsene inkludert barn, og er for de aller fleste IKKE morsomt eller deilig å se på nei. Du må være komplett idiot hvis du tror hvermannsen hadde digga å se på dere. Handlinger som denne er faktisk ulovlig, og det finnes det gode grunner for, men det driter vel du i så lenge du får tilfredsstilt spenningstrangen din, ikke sant? Dessuten er det direkte grisete å drive på der nye mennesker skal komme og ta plass etter deg, æssj...! Du virker som en trist person. Men ja vet det var litt upassende, fortsatt et av mine deiligste minner Anonymous poster hash: fa664...927
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 Mista jomfrudommen i en bil. Kan ikke si d var så super godt eller behagelig. Toppet det hele med at han tok sokken av foten, tørka meg og kasta den ut vinduet. Anonymous poster hash: aca15...cf9
Gjest Heartbeat Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 Uansett DEG eller MEG eller Vår Herre er det langt over streken og begå slike idiothandlinger på en offentlig buss. Det er nemlig stor sannsynlighet for at det blir observert av omgivelsene inkludert barn, og er for de aller fleste IKKE morsomt eller deilig å se på nei. Du må være komplett idiot hvis du tror hvermannsen hadde digga å se på dere. Handlinger som denne er faktisk ulovlig, og det finnes det gode grunner for, men det driter vel du i så lenge du får tilfredsstilt spenningstrangen din, ikke sant? Dessuten er det direkte grisete å drive på der nye mennesker skal komme og ta plass etter deg, æssj...! Anonymous poster hash: 5a4ee...6fb Men nå var jo denne tråden ikke for moralister men om deilige opplevelser i bil, så du kan jo bare gå ut av tråden da om den provoserer Jeg kan nesten skjønne hvorfor folk poster anonymt. Det neste vi får høre nå er vel at det er idiotisk og trafikkfarlig.... Har selv hatt mange deilige opplevelser både på tog, buss og i bil som inkluderte dildo, fingrer, tunge og pikk 1
Heeyaa Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 Har selv hatt mange deilige opplevelser både på tog, buss og i bil som inkluderte dildo, fingrer, tunge og pikk :-O Date?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 Men nå var jo denne tråden ikke for moralister men om deilige opplevelser i bil, så du kan jo bare gå ut av tråden da om den provoserer Jeg kan nesten skjønne hvorfor folk poster anonymt. Det neste vi får høre nå er vel at det er idiotisk og trafikkfarlig.... Har selv hatt mange deilige opplevelser både på tog, buss og i bil som inkluderte dildo, fingrer, tunge og pikk Tråden handler om sex i bil ja, ikke offisielle transportmidler, og en bil er såpass privat at det ikke er særlig fare for å pådytte andre sine seksuelle handlinger. På tog, buss, fly og andre offisielle transportmidler er det derimot stor fare for at i verste fall barn får dette midt i fleisen, og dette er både forbudt og kan virke støtende og ubehagelig på evt. medpassasjerer og andre som blir eksponert for det. Har ingenting med moralisme å gjøre dette, for ingen ville vel likt noe særlig å dumpe ræva si ned i et sete fullt av jum-jum etter en squirt-orgasme, sånt er bare disgusting. Helt greit å eksperimentere seksuelt, det gjør jeg/vi også til stadighet, men vi passer i det minste på å ikke pådytte sexen vår andre! Anonymous poster hash: 5a4ee...6fb 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå