Gå til innhold

Kondom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange her som bruker kondom som prevensjonsmiddel,og er dere fornyde med det?

Vi har brukt det i 6 år og er kjempefornøyde med det.

Ikke noe søl og det er enkelt å få tak i gummi overalt

Anonymous poster hash: 603e3...f32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte det i flere år, men var aldri helt fornøyd. Akkurat når ting heter seg opp, så "vent litt, må finne kondom", rive opp pakka, rulle'n på, og ikke miste lysta helt underveis..

Skrevet

Brukte det med eksen (vi var sammen i ca 1 år), men syns det blir veldig dyrt i lengden om man har sex ofte. Eksen min var jeg sammen med når jeg var 15 år, så vi gjorde egentlig ikke så mye annet enn sex heller. Til tider gikk det en pakke om dagen, så blir jo fort en slant det. Syns også sex er noe HELT annet uten kondom. Meg og sambo spleiser på minipillene så det blir vel ca 75 kr på hver pr 3 mnd. Når vi brukte kondomer brukte vi vel hvertfall det per dag. :P I tillegg slipper jeg mensen. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Samboer og jeg brukte kondom (i tillegg til p-piller) første halvannet året vi var sammen, før vi etter hvert droppet det. Har nå nylig måtte ta pause på p-pillene pga bivirkninger, så nå er vi tilbake på kondom. Syns egentlig det fungerer helt greit, selvfølgelig bedre og mye mer praktisk uten, men syns ikke det gjør så mye med kondomet. I tillegg er det jo, som du sier, mindre søl - samtidig som at han fint også rekker å ta av kondomet igjen hvis han vil komme på meg :).

Anonymous poster hash: 5284f...679

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kondom, og jeg elsker det. Selvfølgelig er det litt kjipt å måtte stoppe for å ta det på, og det er mer behagelig uten, men det er så deilig å slippe alt sølet at det blir 100 % verdt det.

Anonymous poster hash: 1f774...ff6
Skrevet

Bruker kondom vi også.Har brukt det i mange år, bortsett i fra når vi skulle lage barn.

Er veldig fornøyd.

Som regel tar dama det på med munnen,og da blir det jo en del av sexen.

AnonymBruker
Skrevet

Kondom er grusomt.

Anonymous poster hash: 20aa3...c23
  • Liker 1
Skrevet

Her fungerer kondom bra. Hvis jeg skulle klaget på noe må det være prisen, det er jo relativt kostbar prevensjon. Spesielt siden jeg trenger lateksfrie kondomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...