Gå til innhold

Vond ankel


Lykke Li

Anbefalte innlegg

Okei. Jeg røyk to leddbånd i ankelen for ca 12 år siden, legen sa at det ikke var noe særlig å gjøre, fikk krykker og beskjed om at det kom til å gå over. :sur:

Så - etter det har jeg med jevne mellomrom hatt helt sykt vondt i ankelen, det er som om den låser seg litt og hovner opp. Jeg har vært hos fysioterapaut for å trene opp, men tråkker likevel lett over og får da så vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på beinet i det hele tatt i noen uker. Det holder at jeg går litt fort, hopper, danser, jogger osv. jeg tråkker over med en gang, det er akkurat som om ankelen min ikke vil følge den bevegelsen jeg vil at den skal. Dette skaper problemer for meg i hverdagen. (jeg har også sykt dårlig balanse, så det hjelper ikke akkurat)

Jeg begynner å bli veldig lei av dette (nei, jeg er veldig lei), men vet ikke helt hva, hvem eller hvordan jeg skal gå fram med dette? Noen forslag?

Jeg liker ikke å dra til legen for å klage på noe som er så gammelt hvis dere skjønner, dessuten er jeg redd for å få beskjed om at det ikke er noe å bry seg om. :flau:

setter pris på forslag til hva jeg evt. kan gjøre, eller hvordan jeg kan ta det opp (fastlegen er for tiden sykemeldt, og jeg liker iallefall ikke nye leger som ikke kjenner meg) :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...