Gå til innhold

Hoste uten forkjølelse


erter

Anbefalte innlegg

Hei,

Begynner å lure litt hva som skjer her...

For ca 4 uker siden fikk jeg en mild forkjølelse. Nå, 4 uker etter har jeg fortsatt en ganske stygg slimhoste. Føler meg helt fin uten noe andre problemer, men den hosten er utrolig irriterende. Og folk tror jeg er for dødens siden den høres litt stygg ut, men den er ikke vond eller noe særlig plagsom utenom dette.

Noen forslag? Leste litt om halsbetennelse og sånn, men det virker ikke som det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

virus i lungene? eller sånn som jeg hadde, halsbetennelse (forstå det den som kan). hadde ingen andre symptomer. ble bare til slutt syk og trodde jeg skulle dø (ikke bokstavelig).

eller du kan ha lungebetennelse. ei venninne av meg gikk med det i et par mnd før hun gikk til legen



Anonymous poster hash: 776d8...779
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virus i lungene? eller sånn som jeg hadde, halsbetennelse (forstå det den som kan). hadde ingen andre symptomer. ble bare til slutt syk og trodde jeg skulle dø (ikke bokstavelig).

eller du kan ha lungebetennelse. ei venninne av meg gikk med det i et par mnd før hun gikk til legen

Anonymous poster hash: 776d8...779

Det som er også, jeg har trent og sånn og det går helt greit. Kan få et lite hosteanfall rett etterpå men det er greit nok liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...