AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Noen som har vært på Filippinene? Eventuelt hvor bør man dra? Har hørt og sett mye bra om Boracay.. Anonymous poster hash: f3972...f93
Tarsan97 Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Boracay er en 100% turistfelle om det er det du vil ha. Landet er ikke ett chartermål og du må være litt forsiktig. Selv holder jeg til i Cebu ,landets nest største by. Kan anbefale Cebu. For mange år siden sa noen sjøfolk til meg at der var de fineste jentene i Filippinene.... Spørs hva du vil, er det bading som er greien eller ?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Boracay er en 100% turistfelle om det er det du vil ha. Landet er ikke ett chartermål og du må være litt forsiktig. Selv holder jeg til i Cebu ,landets nest største by. Kan anbefale Cebu. For mange år siden sa noen sjøfolk til meg at der var de fineste jentene i Filippinene.... Spørs hva du vil, er det bading som er greien eller ? Bading og generelt slikking av sol. Men også naturopplevelser. Hvordan er Bohol? Langt unna flyplasser osv? Anonymous poster hash: f3972...f93
Tarsan97 Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 (endret) Bading og generelt slikking av sol. Men også naturopplevelser. Hvordan er Bohol? Langt unna flyplasser osv? Anonymous poster hash: f3972...f93 Har vert på Bohol. Det er et lite sentrum men stor øy. Vet ikke om det er så inmari mye og se. Det er naturlig å komme til Cebu flyplass først uansett, så går det båt til Bohol. Det er vel mer i Cebu det skjer, litt fra mine turer da ; http://helgedahl.blogg.no/1386428157_del_2.html Endret 11. april 2014 av Tarsan97
Capricorn Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Skjønner ikke helt at du anbefaler Cebu Tarsan97. Det finnes ikke pent der, men er go go-barer viktig så er det vel kanskje derfor. Ts, jeg kan trygt anbefale Bohol hvis du er interessert i fin natur. Chocolate hills er kjempetøft å se
Tarsan97 Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 (endret) Skjønner ikke helt at du anbefaler Cebu Tarsan97. Det finnes ikke pent der, men er go go-barer viktig så er det vel kanskje derfor. Ts, jeg kan trygt anbefale Bohol hvis du er interessert i fin natur. Chocolate hills er kjempetøft å se Ja da, det er mye natur i Bohol. Jeg har vert 21 år i Cebu ut å inn, og kan love deg att det ikke bare er og go barer. Det er det det skjer, det kulturelle, det politiske og så er Cebu utrolig vakker fra naturen sin side. Manila med omegn er selvfølgelig større en alt dette, men det er vel heftig syns jeg. For en "nybegynner" så vil jeg ikke anbefale å rote rundt der uten å kjenne folk der. Uansett reis til Bohol om du vil, men du må jo innom Cebu uansett da først. Endret 11. april 2014 av Tarsan97
Capricorn Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Ja da, det er mye natur i Bohol. Jeg har vert 21 år i Cebu ut å inn, og kan love deg att det ikke bare er og go barer. Det er det det skjer, det kulturelle, det politiske og så er Cebu utrolig vakker fra naturen sin side. Manila med omegn er selvfølgelig større en alt dette, men det er vel heftig syns jeg. For en "nybegynner" så vil jeg ikke anbefale å rote rundt der uten å kjenne folk der. Uansett reis til Bohol om du vil, men du må jo innom Cebu uansett da først. Siden TS skriver at h*n er interessert i bading, sol og naturopplevelser så er vel Cebu den siste plassen jeg vil anbefale. Ingen fine strender og skittent vann. Jeg hadde ikke viet Cebu noe tid, men reist rett videre til Bohol eller Boracay.
Tarsan97 Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Siden TS skriver at h*n er interessert i bading, sol og naturopplevelser så er vel Cebu den siste plassen jeg vil anbefale. Ingen fine strender og skittent vann. Jeg hadde ikke viet Cebu noe tid, men reist rett videre til Bohol eller Boracay. Det stemmer jo ikke. Hvor har du badet i Cebu da ?? Det ligger steder som perler på en snor både i nord og sørgående retning langs hele Cebu. kan ikke huske annet en klart vann jeg, selv inne i byen på Mactan, eller Lapu-lapu er det greit. Men om det er bare strender så er Boracay å disse stedene berømte, men da hadde jeg likeså godt vurdert Mallorca eller noe slikt om ikke det er annet som betyr noe.
Capricorn Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Det stemmer jo ikke. Hvor har du badet i Cebu da ?? Det ligger steder som perler på en snor både i nord og sørgående retning langs hele Cebu. kan ikke huske annet en klart vann jeg, selv inne i byen på Mactan, eller Lapu-lapu er det greit. Men om det er bare strender så er Boracay å disse stedene berømte, men da hadde jeg likeså godt vurdert Mallorca eller noe slikt om ikke det er annet som betyr noe. Mulig jeg er for godt vant, men har badet flere steder der inkludert Mactan (hvor jeg bodde) og Lapu-lapu. Begge steder var en stor skuffelse. Derfor vil jeg ikke anbefale ts å kaste bort tid der. Jeg syns nemlig ikke det er fint der.
Tarsan97 Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 (endret) Da har TS i allefall fått to meninger. Jeg liker Cebu og har vert mange andre steder i Filippinene. Andre steder blir ofte for langt vekk fra allt mulig annet for meg. Men man har ulik smak. Endret 11. april 2014 av Tarsan97
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Jeg ville anbefalt Zulu-øyene. Ingen turister og fantastiske strender. Anonymous poster hash: a0c73...e14
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Jeg har selv bodd på Filippinene i 15 år, særlig i Cebu og der er det mye fine strender. Bor du på de private resortene på Mactan, så slipper du å bade med de lokale. I byen Cebu er det mye go-go barer som nevnt i tråden, men reiser man sørover på øya er det mange fine uoppdaget badeparadis. Jeg vil ikke anbefale å reise til Bohol enda, etter jordskjelvet. Veiene er enda ikke fikset og kan ta lang tid før den er i orden. På Boracay er det veldig fint. Det er fordelt mellom tre forskjellige øyer. Hvis jeg husker riktig så er det øy nummer 2 som er turistfelle. Øy nummer 1 er forbeholdt rike filippinere. Ellers vil jeg anbefale å reise til Palawan. Mye info på nett om dette, så vær så google;) Anonymous poster hash: f3616...e1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå