Gå til innhold

Vil dette noen gang ta slutt? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt med angst i et år nå, redselen går rett i magen, jeg er uvel hele dagene om jeg er med folk, også noen ganger alene. Har generell angst + sosial angst.

Går på medisin nå, så er bedre enn jeg var for et år siden, men fortsatt er jeg uvel om jeg er sammen med venner, og det er så dumt, for jeg har så lyst til å kose meg, og jeg setter på meg maska når jeg er ute med folk og det ser ut som jeg storkoser meg, men egentlig sitter jeg bare med ubehaget inni meg og alt er bare ekkelt.. Jeg hater det!

Før reiste jeg mye, foreldrene mine bor langt unna, før var jeg hos dem en gang i mnd, nå har jeg ikke vært der siden fjorsommer pga angsten, det er vanskelig å ta vare på forholdet, jeg er heldig som har en så tålmodig kjæreste.. Men han savner jo ting, å f.eks reise, finne på ting, spise ute osv. Som vanlige kjærester gjør, er mye sammen. For meg er alt så ubehagelig, det tar meg i bølger!

Når familien snakker om sydentur sammen til sommeren, det knyter seg i magen bare av tanken.. For et år siden hadde jeg storgledet meg og funnet frem alt av reisebrosjyrer og skulle ønske vi reiste samme dag..

Dette er så trist! Grusomt hvor mye dette har ødelagt for meg, og jeg er så redd for at det aldri skal gå over..

Er så redd for at jeg aldri vil kunne flytte sammen med noen, være sammen med venner mer enn 2-3 timer om dagen, aldri reise bekymringsløst igjen, komme meg i jobb og skole igjen - like bekymringsløs som jeg var før..

Vet ikke hva jeg vil med dette, er bare så redd for at det aldri skal gå over, og tankene her gir meg bare enda mer angst.. :(

Vil jeg bli normal igjen en dag? Noen som har gått gjennom dette og blitt helt segselv igjen?



Anonymous poster hash: 502ab...d8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk gjennom noe likt som deg.. Var i mange år jeg satt på 80kg... sluttet på jobben og hadde dagpenger i nesten 2 år. på 2 år hadde jeg gått opp 42kg! wtf? 122 veide jeg en gang!

Følte meg så stygg... Fra å elske meg selv og stå foran speilet hele tiden..Så hatet jeg meg selv! Klærne passet ikke lenger, alle de fine skjortene mine og jeansene....Alt var byttet til joggebukser, store t-skjorter og hoodies....

Jeg gikk aldri ut før jeg måtte. Likte ikke å være blant andre mennesker fordi jeg følte meg så stygg....

Jeg elsket også å reise på wekkendturer før jeg gikk opp mange kg. Dette ble det slutt på da jeg var så feit!.......Livet var så kjedelig... satt bare på pcen dagen lang...

Jeg tok grep!

Idag er jeg ikke helt tilbake til 80kg. Sist jeg veide meg var jeg 86 og er kjempe fornøyd med det. Vekten er også stabil. Ser bra ut i jeans, deilig å ha på skjorter og DRIT deilig å stå foran speilet og danse for meg selv! haha.

Er helt sikker på at selvtillit og det å kunne si til seg selv " FUCCCK DU ER DEILIG AZZ" gjør livet mye lettere. Sosial angsten og det å være blant mennesker forsvant, og jeg trives kjempe godt i selskap med andre ennesker igjen.



Anonymous poster hash: db74f...22e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...