havanaa Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Jeg begynte på p-ring for ikke så lenge siden, så er ikke helt inn i hvordan alt fungerer ennå. Har nå klart å glemme å ta ut ringen etter 3 uker. Skulle tatt den ut for 5 dager siden (lørdag). Har skjønt det sånn at den beskytter 3-4 uker, så sånn sett er det ikke noe problem Men jeg hadde tenkt å hoppe over mensen denne gangen, så lurer på om jeg kan sette inn en ny ring nå på lørdag. Eller blir dette feil?
La Luna Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Ja, det kan du. Eller nå om du vil. Men folk reagerer forskjellig på å utsette "mensen", noen får småblødninger.
havanaa Skrevet 10. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2014 Ok Så neste gang jeg ønsker å utsette mensen så lar jeg den være inne i 4 uker og bytter til ny? Eller er det sånn at man skal bytte til ny etter 3 uker?
SuperFace Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Tror det er meningen at du skal ha den i tre uker, og deretter sette inn en ny med en gang etter de tre ukene hvis du har tenkt å utsette Står det ikke i pakken?
La Luna Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Du skal bytte etter tre uker, som det står i pakningsvedlegget du burde lese, men det er ingen krise om det går opp til fire.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå