Gå til innhold

Mye hjertebank, normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i dag hatt sikkert 10 hjertebank, kommer litt tett. Skikkelig ubehagelig. Pleier å ha det av og til, men en stund siden nå. Rett før jul sjekket jeg det meste med hjertet. EKG, 48t-ekg (hadde selvfølgelig ikke så veldig hjertebank da), ultralyd av hjerte. og alt var fint.

Har vert tung i pusten i det siste, og nå er det mye hjertebank. Fikk det når jeg fikk mensen. Kan det ha noe sammenheng? Eller stress?

Andre som har det?

Anonymous poster hash: d5be4...cdc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

noen som vet om pepsi max gjør at du får hjertebank? Jeg har holdt meg vekke i et halvt år , og nå har jeg begynt å drikke det hver dag. Kanskje det er derfor jeg har hjertebank? :P

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være jernmangel? Jeg sliter også med mye hjertebank, pulsen bare dundrer avgårde. Det er så sinnsykt ubehagelig og slitsomt.

Anonymous poster hash: 14497...c53
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være jernmangel? Jeg sliter også med mye hjertebank, pulsen bare dundrer avgårde. Det er så sinnsykt ubehagelig og slitsomt.

Anonymous poster hash: 14497...c53

Nei, har tatt mange blodprøver, alt er fint.

AnonymBruker
Skrevet

Vil tippe det er angstrelatert.

Anonymous poster hash: f1ae3...7b0
AnonymBruker
Skrevet

JA - pepsi max kan være årsaken. Jeg reagerer sånn på cola. Jeg tok 24-timers EKG, legen fant 135 slike slag i døgnet, det var visst helt normalt.

Anonymous poster hash: 5d1cd...9b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter selv med hjertebank, og til meg ble det så alvorlig at jeg måtte på sykehuset da jeg rett og slett trodde jeg skulle dø. Jeg har sensitivt hjerte som ikke tåler mye nikotin, alkohol, koffein osv. I tillegg til dette så sliter jeg noe med angst.

Anbefaler deg å drikke mye vann, samt meditere;)

Ps. Hold den unna energidrikker!

Anonymous poster hash: a73f7...9e5
Skrevet

Pepsi Max kan absolutt være årsaken! Jeg kan ikke røre koffein og heller ikke aspartam, så prøv å hold deg unna en stund. Angst kan feks også gi hjertebank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...