AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Da vi som kommer i utdrikningslaget ikke kjenner hverandre så godt så tenkte jeg at bli kjentleker kunne være tingen... Jeg er sånn som syntes miming og sånnt fort kan bli litt kleint, så noen som har noen forslag til litt enkle morsomme leker? kan jo også kombineres med drikkeleker? Anonymous poster hash: 1b83a...d00
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Jeg kan en morsom bli-kjent lek Du deler gruppen i 2 lag. Alle skriver ned noe om seg selv på en lapp, feks: "jeg har hoppet i strikk", "da jeg var liten hadde jeg en hund som het Muffe", "jeg har gått på poledance-kurs", "jeg har kjørt snøscooter", "jeg har slektninger i Pakistan", "jeg har snakket meg ut av en fartsbot" eller "jeg har operert bort blindtarmen".. Du kan skrive hva som helst, men prøv å skrive noe om deg selv som de på motsatt lag ikke vet! Eller prøv å skrive noe som ikke er "typisk deg", sånn at de ikke gjetter det med en gang. Så legger dere alle lappene i en bolle og blander de. Deretter skal en av dere lese alle lappene høyt, man tar opp en og en lapp og leser, deretter legger man de tilbake i bolla. Så er det om å gjøre å finne ut hvilken lapp alle på motsatt lag har skrevet, lagene gjetter annen hver gang hvis de gjetter feil, men hvis et lag gjetter riktig så får de gjette enda en påstand. Det laget som først klarer å koble alle på motsatt lag med riktig påstand, vinner! Det er ikke lov å hviske, alt man sier til lagkameratene må sies høyt, derfor, om noen prøver å plassere den lappen du har skrevet om deg selv, til en på motsatt lag, så kan du ikke si imot fordi da røper du deg! Du kan jo evt. si noe sånn som "Nei, jeg kjenner henne godt og hun har aldri fortalt meg om det.. Jeg tror heller hun er den som har slektninger i pakistan!".. Lappene blir ikke lest opp mer enn den ene gangen, derfor er det opp til lagene å huske hvilke påstander som gjenstår En annen lek (drikkelek) er der man sitter i en ring, så sier man en påstand om seg selv feks. "Jeg har jobbet på McDonalds", så skal alle de andre ta tommelen enten opp (jeg tror på deg) eller ned (jeg tror ikke på deg). Hvis 4 personer gjetter riktig, må den som sa påstanden drikke 4 slurker. Alle de som gjetta feil må drikke en slurk hver. Anonymous poster hash: 8fb05...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg kan en morsom bli-kjent lek Du deler gruppen i 2 lag. Alle skriver ned noe om seg selv på en lapp, feks: "jeg har hoppet i strikk", "da jeg var liten hadde jeg en hund som het Muffe", "jeg har gått på poledance-kurs", "jeg har kjørt snøscooter", "jeg har slektninger i Pakistan", "jeg har snakket meg ut av en fartsbot" eller "jeg har operert bort blindtarmen".. Du kan skrive hva som helst, men prøv å skrive noe om deg selv som de på motsatt lag ikke vet! Eller prøv å skrive noe som ikke er "typisk deg", sånn at de ikke gjetter det med en gang. Så legger dere alle lappene i en bolle og blander de. Deretter skal en av dere lese alle lappene høyt, man tar opp en og en lapp og leser, deretter legger man de tilbake i bolla. Så er det om å gjøre å finne ut hvilken lapp alle på motsatt lag har skrevet, lagene gjetter annen hver gang hvis de gjetter feil, men hvis et lag gjetter riktig så får de gjette enda en påstand. Det laget som først klarer å koble alle på motsatt lag med riktig påstand, vinner! Det er ikke lov å hviske, alt man sier til lagkameratene må sies høyt, derfor, om noen prøver å plassere den lappen du har skrevet om deg selv, til en på motsatt lag, så kan du ikke si imot fordi da røper du deg! Du kan jo evt. si noe sånn som "Nei, jeg kjenner henne godt og hun har aldri fortalt meg om det.. Jeg tror heller hun er den som har slektninger i pakistan!".. Lappene blir ikke lest opp mer enn den ene gangen, derfor er det opp til lagene å huske hvilke påstander som gjenstår En annen lek (drikkelek) er der man sitter i en ring, så sier man en påstand om seg selv feks. "Jeg har jobbet på McDonalds", så skal alle de andre ta tommelen enten opp (jeg tror på deg) eller ned (jeg tror ikke på deg). Hvis 4 personer gjetter riktig, må den som sa påstanden drikke 4 slurker. Alle de som gjetta feil må drikke en slurk hver. Anonymous poster hash: 8fb05...3b1 qult! Tusen takk Flere???? Anonymous poster hash: 1b83a...d00
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Et spill som heter Jentekveld: http://www.spillskrinet.no/show.php?spillid=668 Det kan være at det er best egnet når man er venner, eller om man ikke er redde for å snakke om personlige ting til folk man ikke kjenner. Men om det er tilfelle fins det et som heter Voksenpoeng ( http://www.spillskrinet.no/show.php?spillid=666 ) . Det er kanskje ikke typiske leker, men jeg vil tro at man kan få mye moro ut av det, og lage drikkeversoner som passer dere Anonymous poster hash: deb33...8d5
Eolin Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 alle skal (på tur) fortelle to sannheter og en løgn. det gjelder for resten av gruppa å skille ut hva som er hva. ganske morsomt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå