AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hvilket skype navn velger man? Hva er vanlig? Og bruke ditt ekte navn som på facebook, eks: Hans Hansen. Eller bruker man nick? Går det an å skifte skype navn, om man vil senere? På forhånd takk Anonymous poster hash: 19b86...eb9
Lea2 Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 (endret) Du har ett skype navn og kan også legge til et visningsnavn. Jeg liker at skypenavnet er delvis nøytralt.. feks fornavn eller kallenavn og et årstall. Så kan jeg i verste fall endre det navnet folk ser til mitt eget med etternavn. Kommer veldig an på hva du bruker skype til. Jeg bruker det til jobb og da er det viktig at folk ser hvem jeg er, men har også en del venner som jeg har møtt tilfeldig (f.eks på nett). Hadde dette vært veldig løse bekjentskaper som jeg ikke stoler på, så hadde jeg nok valgt å kalle meg noe helt anonymt. Edit: Du kan ikke endre skypenavnet ditt tror jeg, men visingsnavnet kan du endre når du vil Endret 10. april 2014 av Lea2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Du har ett skype navn og kan også legge til et visningsnavn. Jeg liker at skypenavnet er delvis nøytralt.. feks fornavn eller kallenavn og et årstall. Så kan jeg i verste fall endre det navnet folk ser til mitt eget med etternavn. Kommer veldig an på hva du bruker skype til. Jeg bruker det til jobb og da er det viktig at folk ser hvem jeg er, men har også en del venner som jeg har møtt tilfeldig (f.eks på nett). Hadde dette vært veldig løse bekjentskaper som jeg ikke stoler på, så hadde jeg nok valgt å kalle meg noe helt anonymt. Edit: Du kan ikke endre skypenavnet ditt tror jeg, men visingsnavnet kan du endre når du vil Og, er vel chat og video samtaler skype brukes til? Utover det vet jeg ikke hva jeg skal bruke det til. Så hva mener du egentlig om at det kommer an på hva jeg skal bruke skype til? TsAnonymous poster hash: 19b86...eb9
Lea2 Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Og, er vel chat og video samtaler skype brukes til? Utover det vet jeg ikke hva jeg skal bruke det til. Så hva mener du egentlig om at det kommer an på hva jeg skal bruke skype til? TsAnonymous poster hash: 19b86...eb9 Skal du bruke det til jobb eller dine gamle venner så er det vel greit å bruke navnet ditt i en eller annen variant. Om du legger til folk du ikke kjenner og som du ikke vil skal vite identiteten din er det best å ha et nick. Spørsmålet er hvem du skal kommunisere med på Skype. Det kan brukes til telefonsamtaler, chat, video og skjermdeling, samt gruppesamtaler. Masse muligheter.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Skal du bruke det til jobb eller dine gamle venner så er det vel greit å bruke navnet ditt i en eller annen variant. Om du legger til folk du ikke kjenner og som du ikke vil skal vite identiteten din er det best å ha et nick. Spørsmålet er hvem du skal kommunisere med på Skype. Det kan brukes til telefonsamtaler, chat, video og skjermdeling, samt gruppesamtaler. Masse muligheter. Ok, jeg vet jo ikke nå hvem jeg kommer til å kommunisere med. Til og begynne med, blir det hvertfall kun noen få som jeg kjenner. Men hva vet jeg, plutselig utvikler det seg til at jeg kommuniserer med bare bekjente og / eller ukjente også. Jeg vet jo ingenting nå. Har ikke tid til og bruke skype, men har lovd noen at jeg skal skaffe meg det. Så det begynner med det. Men plutselig kan det jo utvikle seg til å bli mye mer enn du først tror. Hva er vanligst at folk bruker som skype navn? For eller etternavnet ditt eller et nick? Jeg må fylle ut både hele mitt navn og et skype navn. Er det skype navnet som er visningsnavnet mitt eller er det mitt fulle navn? TsAnonymous poster hash: 19b86...eb9
Minya Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Registrer deg med et litt anonymt nick av noe slag, så kan du heller endre visningsnavnet du vil bruke etter hvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå