Gå til innhold

Dame 70 bevisstløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, kjæresten fant sin bestemor ligge bevisstløs på badet, med hvite lepper, men med puls nå nettopp. Hun har tydeligvis falt om eller noe sånt mens hun var på do, da hun hadde buksene nede og det var urin overalt. Han ringte fordi han lurte på nr til ambulansen. Jeg er ikke så god på sånne ting, men hva kan ha skjedd? Er det hjerneslag eller hva?

Anonymous poster hash: 3806b...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjæresten fant sin bestemor ligge bevisstløs på badet, med hvite lepper, men med puls nå nettopp. Hun har tydeligvis falt om eller noe sånt mens hun var på do, da hun hadde buksene nede og det var urin overalt. Han ringte fordi han lurte på nr til ambulansen. Jeg er ikke så god på sånne ting, men hva kan ha skjedd? Er det hjerneslag eller hva?

Anonymous poster hash: 3806b...c5f

Og dette bruker du tid på å skrive om på KG?

Herregud, hvilket voksent menneske er det som ikke kan nødnumrene?

113!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette bruker du tid på å skrive om på KG?

Herregud, hvilket voksent menneske er det som ikke kan nødnumrene?

113!

Tipper kjæresten allerede har ringt men at hun lurte i mellomtiden? Høres kanskje mer ut som hjertet, tror ikke slag gir hvite lepper?

Anonymous poster hash: 2a7a3...180

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i ambulansen nå :P og han visste det desverre ikke, sånn er det med den saken. Derfpr ringte han meg. Jeg kan ikke drive å ringe ham og mase nå mens han er i kontakt med helsepersonell.

Anonymous poster hash: 3806b...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med henne. Bra hun er i gode hender nå, håper hun ikke hadde ligget der lenge da hun ble funnet.



Anonymous poster hash: 51d86...6a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går bra med bestemoren. :troest:

Jeg husket heller ikke nødnummeret, men så tenkte jeg at tallet 13 er ulykkestall så nå husker jeg det. 113 = ulykke/sykdom.



Anonymous poster hash: d3acb...285
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan rett og slett ha falt, å hvis hun har slått hodet kraftig, kan hun ha blitt bevisstløs.

Om hun har ligget lenge, kan det også gjøre at hun ikke er helt ved bevissthet.



Anonymous poster hash: 93d28...361
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går bra med bestemoren. :troest:

Jeg husket heller ikke nødnummeret, men så tenkte jeg at tallet 13 er ulykkestall så nå husker jeg det. 113 = ulykke/sykdom.

Anonymous poster hash: d3acb...285

Det er en lur huskeregel! Tror jeg stjeler den.

Anonymous poster hash: 51d86...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting også alle kan huske på. husker du ikke hvilke nr som er til vilken nødetat, så ring bare et, du kommer uansett frem, kan ta et par sekunder lengre tid, men du kommer frem rimelig kjapt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...