AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #41 Skrevet 11. april 2014 For meg er det viktigere at jenta har bra kropp enn veldig pent ansikt, men det er selvsagt fint om hun har begge delene. Douche Anonymous poster hash: e2dae...ac1 3
Mann 42 Skrevet 11. april 2014 #42 Skrevet 11. april 2014 For meg måtte det nok blitt et pent ansikt. Kroppen kan jo alltids trenes etterpå (hehe) Du sverger altså til resepten med å anskaffe en defekt mann og reparere ham etterpå? Good for you! 1
Blod Skrevet 11. april 2014 #43 Skrevet 11. april 2014 Hva jeg ser mest etter? Noen med en PERSONLIGHET jeg liker 1
Gjest alegria Skrevet 11. april 2014 #44 Skrevet 11. april 2014 Du sverger altså til resepten med å anskaffe en defekt mann og reparere ham etterpå? Good for you! Sinna du er da. Det var forsåvidt en tullekommentar, beklager om du tok deg nært av det. Det er jo uansett ikke noe galt i å motivere andre til å legge om livsstilen sin, ved å begynne å trene? Er det vel?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #45 Skrevet 11. april 2014 Sinna du er da. Det var forsåvidt en tullekommentar, beklager om du tok deg nært av det. Det er jo uansett ikke noe galt i å motivere andre til å legge om livsstilen sin, ved å begynne å trene? Er det vel? Jeg syns du har helt rett hvertfall Anonymous poster hash: 12e01...dbf
Gjest Dude91 Skrevet 11. april 2014 #46 Skrevet 11. april 2014 Douche Anonymous poster hash: e2dae...ac1 Nøyaktig hvorfor mener du at jeg er en douche...?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #47 Skrevet 12. april 2014 Ansikt. Jeg har ikke samtaler med sixpacken eller puppene, så det er ansiktet jeg kommer til å se mest på. Haha, godt sagt! Synes det høres vanskelig ut å se etter en mann/dame basert på kropp da man kan ha på seg klær som ikke viser hvordan kroppen ser ut, dersom man ikke har på klær som sitter som et pølseskinn. Sånn sett er ansiktet det første de fleste ser, og som jeg skulle tro de fleste vektlegger (ved første øyekast) og avgjør at de tar kontakt med personen for å bli bedre kjent. Jeg går i hvert fall ikke rundt på utesteder og ser kun på kroppene til menn for å avgjøre om jeg er interessert Anonymous poster hash: fc159...632
Viventium Skrevet 12. april 2014 #48 Skrevet 12. april 2014 Herregud.. Folk må jo velge hva dem vil men det kan jo være en ide og ha i bakhodet at partneren slutter f eks bestemmer seg for og slutte og trene når dere blir sammen? Halv år senere dumper du h*n da? For meg er ansiktet avgjørende det det er jo "identiteten" til personligheten. Kroppen kan man jo trene sammen, men hvordan kan man leve med noen som man ikke syntes har et pent ansikt?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #49 Skrevet 12. april 2014 AnonymBruker, on 10 Apr 2014 - 11:57, said: Kvinner: Synes dere det er viktigst at en kjæreste har et tiltrekkende ansikt og ikke så store muskler (eller slik dere ser for dere en perfekt kropp), eller et litt mindre pent ansikt og perfekt kropp? Menn: Vil dere helst ha en kjæreste som har et mindre pent ansikt og store pupper, eller et pent ansikt og små pupper? Hva ser dere mest etter når dere ser en mann/dame? Anonymous poster hash: fc159...632 Ansikt er selvsagt viktigst. Forventer ingen perfekt kropp, og perfekte kropper kan og være ganske kjedelige. Uansett, om kroppen er ille kan den alltids endres litt på ved hjelp av trening. Verre om det er ansiktet som er ille.... Anonymous poster hash: 6ecc7...8f3
Sapientia Skrevet 15. april 2014 #50 Skrevet 15. april 2014 Nei. Jeg synes heller ikke at vi ligner på hverandre overhodet. Jeg synes heller ikke du ligner. og for å svare på trådens tema, jeg er svært lite visuelt opptatt, men en harmonisk enhet av hode og kropp er jo bra. Hvor hodet og kroppen passer sammen.
Gjest Dude91 Skrevet 15. april 2014 #51 Skrevet 15. april 2014 Jeg synes heller ikke du ligner. Veldig off topic, men er profilbildet ditt en modell av RNA (med tanke på brukernavnet ditt)?
Sapientia Skrevet 16. april 2014 #52 Skrevet 16. april 2014 Veldig off topic, men er profilbildet ditt en modell av RNA (med tanke på brukernavnet ditt)? Burde kanskje vært RNA, men det er DNA Kan sees ved at det er dobbeltheliks, RNA hos alle andre enn noen virus typer er enkelttrådet
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #53 Skrevet 16. april 2014 Identitet, personlighet og interesser er det som gjør meg mo i knærne. (Bulende) muskler har jeg aldri sett på som tiltrekkende hos en mann. Anonymous poster hash: bdf64...310
Sjokoladenøtt Skrevet 16. april 2014 #54 Skrevet 16. april 2014 Ansikt faktisk.. Kroppen kan alltids trenes opp uansett For min del så synes jeg et maskulint og pent ansikt er bedre enn en sixpack altså..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #55 Skrevet 16. april 2014 DoucheAnonymous poster hash: e2dae...ac1 Hvorfor? For oss mindre pene med bra kropp er det da flott at noen liker oss også.Anonymous poster hash: 1466f...9bf
Mann 42 Skrevet 16. april 2014 #56 Skrevet 16. april 2014 (endret) Sinna du er da. Det var forsåvidt en tullekommentar, beklager om du tok deg nært av det. Det er jo uansett ikke noe galt i å motivere andre til å legge om livsstilen sin, ved å begynne å trene? Er det vel? Hva er det med dere berter? Jeg tar meg vel ikke nær av det. Er du den eneste som kan komme med en tullekommentar og forvente at det tas i beste mening? Min tullekommentar var forøvrig hentet fra en bona fide vits om partnervalg, og således hyperrelevant. En diskusjon om hvordan man får tak i drømmemannen. Skal man gå for full pakke på kjøttmarkedet, eller skal man skaffe seg et oppussingsobjekt med potensiale og fikse det opp selv? Litt som når man kjøper leilighet, antar jeg. Endret 16. april 2014 av Mann 42
Gjest Dude91 Skrevet 16. april 2014 #57 Skrevet 16. april 2014 Burde kanskje vært RNA, men det er DNA Kan sees ved at det er dobbeltheliks, RNA hos alle andre enn noen virus typer er enkelttrådet Ah, jeg glemte faktisk i farten at den er enkelttrådet. Du høres ut som en biologi-/genetikknerd som meg. Har du noen utdannelse på dette området?
Sapientia Skrevet 16. april 2014 #58 Skrevet 16. april 2014 Ah, jeg glemte faktisk i farten at den er enkelttrådet. Du høres ut som en biologi-/genetikknerd som meg. Har du noen utdannelse på dette området? Dette ble veldig OT, så av respekt for tråden så kanskje opprette en tråd om utdanning innen dette området på vitenskap, natur og miljø. Eller send meg en PM Men kort svar, ja har utdanning innen biologi og har med noe genetikk.
Gjest Dude91 Skrevet 16. april 2014 #59 Skrevet 16. april 2014 Dette ble veldig OT, så av respekt for tråden så kanskje opprette en tråd om utdanning innen dette området på vitenskap, natur og miljø. Sant det. :-)
Gjest alegria Skrevet 16. april 2014 #60 Skrevet 16. april 2014 Hva er det med dere berter? Jeg tar meg vel ikke nær av det. Er du den eneste som kan komme med en tullekommentar og forvente at det tas i beste mening? Min tullekommentar var forøvrig hentet fra en bona fide vits om partnervalg, og således hyperrelevant. En diskusjon om hvordan man får tak i drømmemannen. Skal man gå for full pakke på kjøttmarkedet, eller skal man skaffe seg et oppussingsobjekt med potensiale og fikse det opp selv? Litt som når man kjøper leilighet, antar jeg. heh ok. Du kan jo ikke ta den sammenligningen når man i dette tilfellet ikke fikk full pakke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå