Gå til innhold

Falt i en bakke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går skulle jeg til foreldrene mine. Gikk bak huset og skulle ned en skråning ved siden av huset dems, der stod det en henger nederst av den 2-3 meters bakken. Men det var vått og kaldt, så jeg ville skynde meg, men tok det samtidig med ro. Plutselig så lå jeg på bakken, mesteparten under hengeren. Det var en svær stein som var for det meste flat, men jeg fikk den rett i ryggen og fikk et skikkelig blåmerke ved kneet, siden den traff hengeren. Ikke noe merker på ryggen sa samboer. Hodet traff ikke bakken, tror jeg! En stund etter fallet hadde jeg veldig vondt i hode, akkurat som jeg hadde "ristet" hode for mye og hele hodet gjør vondt.

Men i dag har jeg forferdelig vondt i ryggen, har så vondt at jeg nesten ikke klarer noenting, hodet er bra, litt ør. Men eller fint..

Skal på jobb i dag, jobber i kassa på matbutikk, så jeg lurer på hvordan dette skal gå. Men burde jeg komme meg til lege bare for sjekk eller vil dette gå ver av seg selv?

I går etter fallet var jeg så svimmel og kvalm, ville bare legge meg. Jeg ble trøtt og sovnet på sofaen med engang vi kom hjem fra foreldrene mine, men samboer vekte meg like etter pga det var kanskje på tide å legge seg. Følte meg rett og slett dårlig. Men i dag så er det bare smerter i ryggen og litt ør i hodet, som jeg skrev tidligere..

Hørt man skal være forsiktig med å sove hvis man skal ha fått hjernerystelse, men jeg tenker ikke på at jeg har det da jeg ikke traff bakken. eller jeg vet jo ikke. hadde i hvert fall vondt i hode etter fallet..



Anonymous poster hash: aa1de...7ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til legen for sikkerhets skyld du. Når det gjelder slike fall, er det bedre å være føre var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...