Gå til innhold

Edderkopper - de er OVERALT!


Gjest tinbjo1

Anbefalte innlegg

Alle hater ikke edderkopper uten grunn heller, da. Om vi skal sammenligne.

Ser ikke noe poeng i å gjenta meg selv mer enn det jeg allerede har gjort, tror ikke du forstår hva jeg sier og dette blir bare avsporing.

Anonymous poster hash: 719e1...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg var på feltkurs på ei Stillehavsøy. Gikk og la seg i hytta si, da hun så en edderkopp på str med håndflate på veggen. Hun løp hylende ut av hytta. Lokalbefolkningen knakk sammen av latter og lurte på hva annet hun var redd for? Sommerfugler, kanskje..?

Anonymous poster hash: 49a51...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker edderkopper. De er mye mindre irriterende enn f.eks fluer og slikt, som de pleier å bli kvitt for meg. Good guy edderkopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

jeg dreper kun de store edderkoppene jeg ikke tør putte under et glass og kaste ut vinduet.

små edderkopper lar jeg leve. har en edderkopp under en kommode her nå. det er en husedderkopp, men den er liten enda.. blir sikkert å knerte den eller kaste den ut neste gang jeg ser den. før den rekker bli stor og kjønnsmoden(som 1 år gamle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nightwich

Tenker dere ikke på alle de dyrene edderkoppen spiser som dere ikke legger merke til men som myldrer i livene våre ?

Jeg har sånne store husedderkopper og de er så snille så.

Den største er 4.8 cm ca ( vi ble ikke enige om at han skulle stå stille og la seg måle) og heter Roger. Jeg kjenner han igjen fordi han har mistet et bein :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreldrene mine har ofte besøk av edderkopper. den største jeg har sett var 7-8 cm (med beina). for et par uker siden var det en rett utenfor soveromsdøra hvor jeg skulle sove. den var 5-6 cm (med beina). heldigvis har jeg en mor som tar de for jeg rører dem ikke. heldigvis har jeg aldri sett en eneste edderkopp der jeg bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang da jeg satt og skrev et eller annet til en venn på Facebook ramlet det en edderkopp ned på tastaturet mitt.. Jeg skvatt så fælt at jeg slo begge nevene i tastaturet i et forsøk på å få ihjel krypet. Alle knappene på tastaturet fløy og edderkoppen var forduftet. Fant den verken levende eller dø noe sted. Det var en ganske fæl opplevelse. Jeg er så livredd edderkopper at jeg blir klam, får hjertebank og begynner å skjelve av dem. Spesielt av de store sorte som det er bilde av tidligere i tråden. Men nå skal det sies at jeg faktisk er livredd alle insekter. Spesielt de som flyr også. Veps, humle, sommerfugler osv.. Fytterakkern. Men selv om jeg er livredd dem, har jeg ikke hjerte til å drepe dem heller.. :( Får så dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...