Gjest NorahLudoAllis Skrevet 25. februar 2017 #61 Del Skrevet 25. februar 2017 6 minutter siden, Cuntzilla skrev: Der svarte du på noe det er sjukt lenge siden jeg skrev, så jeg måtte lese innlegget om igjen for å se hva jeg hadde fablet om den gang. Jeg siktet vel mest til det faktum at SV blør og blør, de sliter jo bare de mister en håndfull velgere, så de hisser seg litt opp når det startes opp nye småpartier som forfekter det som liksom er "deres" saker. SV har beholdt en masse feminister Og MGD har mistet endel velgere i det siste. Det er vel forsvidt ikke så rart sånn sett, de var jo et ensaksparti som etterhvert har måttet begynne å tenke på andre politiske saker, og da spriker de voldsomt lokalt. Du kan ha en posisjon i Rogaland og en fullstendig annen i Bærum liksom. Men de støtter jo kontantstøtte, så de har vel ikke så mye i en femnazitråd å gjøre. Feministisk Initiativ har jeg ikke hørt noe mer fra, faktisk. Ikke engang på Face lissom. Usikker på hvorfor. Men er det virkelig alle her som har fått femnazistempelet? Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 25. februar 2017 #62 Del Skrevet 25. februar 2017 15 minutter siden, Cuntzilla skrev: Skarp logikk. Du må være medlem av det såkalt rasjonelle hankjønnet. Passet bra at denne tråden dukket opp, tror/vet ikke om vi har vært innom samme tråd men jeg satt nettopp i en hvor jeg ble litt matt. Har heldigvis lært meg når det er på tide å luske stille ut av tråden og la de rablende idiotene diskutere med seg selv. Skål da feminazier - nå er vi visst også alkoholikere De er ikke mangelvare, så muligheten er absolutt til stede ja. Sa noen skål? *graver frem en gammel studentdrikkevise og stemmer i* "Skål kamerater, godt humør! Tidsnok kommer sorgen Full i dag. Full i går. Fylla og i morgen ! Ompa, ompa, ompa. Skåååål !" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 25. februar 2017 #63 Del Skrevet 25. februar 2017 4 minutter siden, NorahLudoAllis skrev: SV har beholdt en masse feminister Og MGD har mistet endel velgere i det siste. Det er vel forsvidt ikke så rart sånn sett, de var jo et ensaksparti som etterhvert har måttet begynne å tenke på andre politiske saker, og da spriker de voldsomt lokalt. Du kan ha en posisjon i Rogaland og en fullstendig annen i Bærum liksom. Men de støtter jo kontantstøtte, så de har vel ikke så mye i en femnazitråd å gjøre. Feministisk Initiativ har jeg ikke hørt noe mer fra, faktisk. Ikke engang på Face lissom. Usikker på hvorfor. Men er det virkelig alle her som har fått femnazistempelet? Imponert! Tror det var mange som desperat lette etter "undo"-knappen etter de hadde stemt MDG og de begynte å utrette ting. FI har jeg ikke fulgt med på, selv om jeg åpenbart trodde det kom til å bli veldig spennende å følge med på for to år siden. Er vel forøvrig strengt tatt ikke så imponerende å få femnazi-stempel på KG Oppskrift: Vær kvinne. Svar i en tråd om politikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. februar 2017 #64 Del Skrevet 25. februar 2017 3 minutter siden, Cuntzilla skrev: Tror det var mange som desperat lette etter "undo"-knappen etter de hadde stemt MDG og de begynte å utrette ting. FI har jeg ikke fulgt med på, selv om jeg åpenbart trodde det kom til å bli veldig spennende å følge med på for to år siden. Er vel forøvrig strengt tatt ikke så imponerende å få femnazi-stempel på KG Oppskrift: Vær kvinne. Svar i en tråd om politikk. Jeg tar det som et kompliment å bli kalt feminazi på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #65 Del Skrevet 25. februar 2017 Artig tråd bare synd at så få ser den her inne på sosial prat og ordleker. Dere må begynne å tagge feminazier Anonymkode: 3b2a6...522 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 25. februar 2017 #66 Del Skrevet 25. februar 2017 19 minutter siden, canacas skrev: Jeg tar det som et kompliment å bli kalt feminazi på KG Ja, det er jo soleklart positivt og en æresbetegnelse, selv om tittelen blir gitt til mange verdige vinnere. Har man ikke blitt kalt feminazi på KG etter å ha deltatt i en håndfull debatter om innvandring, politikk og samliv så bør man faktisk gå litt inn i seg selv. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artig tråd bare synd at så få ser den her inne på sosial prat og ordleker. Dere må begynne å tagge feminazier Anonymkode: 3b2a6...522 Haha ja, vi er på det dølleste underforumet. Det er dog et glimrende gjemmested for antifeministene. De er aldri her, for det er ikke så lett å lage et helvete i telletråder, eller skylde på feministene når Hoppetaujenta ikke er å finne på KG. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #67 Del Skrevet 25. februar 2017 17 minutter siden, canacas skrev: Jeg tar det som et kompliment å bli kalt feminazi på KG Det er faktisk det. Sjansene er store for at en får det om en sier noe, som ikke har med valg av neglelakk eller metoder for husarbeid. Dersom man sier at man er alenemor, at man har høyere utdannelse, barn i barnehage og 100% jobb, har en mann som tar seg godt av sine barn eller synes at menn egner seg til å ta seg av barn, takker nei til sex ned folk en ikke vil ha sex med, synes at folk bør komme seg ut av voldelige forhold, ikke synes det er så viktig å være sminket til enhver tid, kan finne fakta som slår dumme argumenter i hjel og omtrent 1265 ting til som står i tråd med normale menneskerettigheter og norsk lov, så kan bare en enkelt ting, føre til at en får denne hedersbetegnelsen. Føler for å rølpe sammen med dere, kjære medfeminazier! Vet ikke helt om jeg vil ha Cava, pils eller karsk enda, -kanskje jeg får ta en av hver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 25. februar 2017 #68 Del Skrevet 25. februar 2017 13 minutter siden, Cuntzilla skrev: Ja, det er jo soleklart positivt og en æresbetegnelse, selv om tittelen blir gitt til mange verdige vinnere. Har man ikke blitt kalt feminazi på KG etter å ha deltatt i en håndfull debatter om innvandring, politikk og samliv så bør man faktisk gå litt inn i seg selv. Haha ja, vi er på det dølleste underforumet. Det er dog et glimrende gjemmested for antifeministene. De er aldri her, for det er ikke så lett å lage et helvete i telletråder, eller skylde på feministene når Hoppetaujenta ikke er å finne på KG. Herregud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #69 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Om Bob Dylan hadde vært på KG, ville han nok skrevet denne låten til ære for oss, men bare byttet ut " Communist" og " reds" med " Feminazis" http://www.metrolyrics.com/talkin-john-birch-paranoid-blues-lyrics-bob-dylan.html ..og så litt småpynting mot slutten.. Endret 25. februar 2017 av absinthia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 25. februar 2017 #70 Del Skrevet 25. februar 2017 Making your way in the world today takes everything you've got. Taking a break from all your worries, sure would help a lot. Wouldn't you like to get away? Sometimes you want to go Where everybody knows your name, and they're always glad you came. You wanna be where you can see, our troubles are all the same You wanna be where everybody knows Your name. You wanna go where people know, people are all the same, You wanna go where everybody knows your name. You wanna go where people know, people are all the same, You wanna go where everybody knows your name. cheers! 🍷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. februar 2017 #71 Del Skrevet 25. februar 2017 Norm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 25. februar 2017 #72 Del Skrevet 25. februar 2017 32 minutter siden, Cuntzilla skrev: Det er dog et glimrende gjemmested for antifeministene. De er aldri her, for det er ikke så lett å lage et helvete i telletråder, eller skylde på feministene når Hoppetaujenta ikke er å finne på KG. Telletråder? Feminister kan da ikke telle. De er kun opptatt av seg og sitt og vil helst utrydde alle som ikke er kvinner slik at det bare er ett kjønn igjen og de slipper å bruke verdifull selvdiggingtid på lære seg å telle til to. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #73 Del Skrevet 25. februar 2017 Apropos likestilling og lover. Nå er det kommet et eget rundskriv for særbehandlig av menn med kommentarer. Lurer på om det ikke er en skrivefeil, om det ikke egentlig skulle vært et mellomrom der, "sær behandling"... Anonymkode: 4dcd9...1eb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #74 Del Skrevet 26. februar 2017 14 timer siden, Cuntzilla skrev: Ja, det er jo soleklart positivt og en æresbetegnelse, selv om tittelen blir gitt til mange verdige vinnere. Har man ikke blitt kalt feminazi på KG etter å ha deltatt i en håndfull debatter om innvandring, politikk og samliv så bør man faktisk gå litt inn i seg selv. Haha ja, vi er på det dølleste underforumet. Det er dog et glimrende gjemmested for antifeministene. De er aldri her, for det er ikke så lett å lage et helvete i telletråder, eller skylde på feministene når Hoppetaujenta ikke er å finne på KG. Anonymkode: 3b2a6...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #75 Del Skrevet 26. februar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Apropos likestilling og lover. Nå er det kommet et eget rundskriv for særbehandlig av menn med kommentarer. Lurer på om det ikke er en skrivefeil, om det ikke egentlig skulle vært et mellomrom der, "sær behandling"... Anonymkode: 4dcd9...1eb Huffda, jeg har ikke lest dette enda, selv om jeg er pedleder i barnehage. Lurer på om jeg har drevet med noe feilbehandling av menn med kommentarer og skal lete denne frem fra hylla på kontoret om den er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. februar 2017 #76 Del Skrevet 26. februar 2017 Endelig har jeg funnet en plass hvor jeg føler tilhørighet, og det er hos feministene. Er så glad at jeg holder på å sprekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #77 Del Skrevet 26. februar 2017 3 timer siden, WubWub skrev: Endelig har jeg funnet en plass hvor jeg føler tilhørighet, og det er hos feministene. Er så glad at jeg holder på å sprekke Ja, her er du velkommen til å snakke om hvor stygt kjønnsorganet til kvinner er og hva kvinner kan gjøre for at menn skal finne kvinners kjønnsorgan mer attraktivt. Anonymkode: 0c012...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. februar 2017 #78 Del Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, her er du velkommen til å snakke om hvor stygt kjønnsorganet til kvinner er og hva kvinner kan gjøre for at menn skal finne kvinners kjønnsorgan mer attraktivt. Anonymkode: 0c012...4e3 Mitt råd til dette er ; la håret gro så vi menn slipper se jævelskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #79 Del Skrevet 26. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, her er du velkommen til å snakke om hvor stygt kjønnsorganet til kvinner er og hva kvinner kan gjøre for at menn skal finne kvinners kjønnsorgan mer attraktivt. Anonymkode: 0c012...4e3 Anonymkode: 7b9ce...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #80 Del Skrevet 14. mars 2017 Følte bare for å komme innom og ta en støyt med noe sterkt, for ikke å bli ufin. Godt at jeg vet at den nyeste generasjonen med menn generelt er noen oppegående typer, ellers ville jeg (etter å ha hengt mye på kg) trodd at de bare møtte verden gjennom internett og aldri hadde sosial omgang med kvinner og heller ikke hadde møtt ekte familier. Den andre teorien ville vært at en generasjon menn var blitt overtatt av aliens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå