Gå til innhold

" Feminazienes" vannhull.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her kan vi drikke kaffe

Jeg liker ikke kaffe, men en white russian kunne gjort seg nå :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare forsyn deg!

Selv lurer jeg på å koke litt trollsuppe ;)

Skrevet

Trollsuppe har jeg aldri hørt om. Det kunne ha vært spennende å smake

Skrevet

Kveldens kino: Satra ( del 1.) Østeuropeisk melodrama lags på 70tallet, som inneholder hester, hestetyver, fin natur, menn med bart og " bad hairday", interessant musikk, samt selvfølgelig en "skummel dame" som helt sikkert er feminazi. - bare se de andre delene eller filmen i sin helhet som også ligger ute. Det hele ender selvfølgelig meget dramatisk.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

-iblant blir lei av å bli anklaget for det meste som er galt i verden

Du mener slik kvinner gjør mot menn til støtt å stadig ?

Skrevet

Du mener slik kvinner gjør mot menn til støtt å stadig ?

Du skal få kakao og bolle. :)
  • Liker 3
Skrevet

Slenger av meg støvlene en stakket stund .

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Dette høres ut som et sted for meg :)

Hva sier dere femnazier, skal vi planlegge hvordan kvinner skal ta over verden imens vi fletter hverandres underarmshår?

• Liker 2
Skrevet

Velkommen! :)

Ja, vi har da vel tid til litt fletting innimellom revolusjonsideer og kupplaner. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har med matpakke, antagelig grillet mann i brød eller noe, og vil spille antifeminist-bingo.

Her på KG passer det kanskje bedre med litt lørdagskveld-KG-bingo sånn for moro skyld?

oryAbEV.jpg

• Liker 3
Skrevet

Her på KG passer det kanskje bedre med litt lørdagskveld-KG-bingo sånn for moro skyld?

oryAbEV.jpg

Haha, jeg tror denne også skulle vært rimelig lynraskt unnagjort! ;)
  • Liker 1
Gjest Geit
Skrevet

oryAbEV.jpg

Haha :) Men seriøst, KG-bingo uten noe om pupper, sjalusi eller misunnelse? Eller går det under "jeg blir kvalm" og "vold"? Og hvor er "livet mitt ble totalforvandlet gjennom det eksistensielle møtet jeg hadde med min første bh i korrekt størrelse, målt av profesjonelle"?

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

"Anonym bruker" kom til å minne meg på at jeg burde stukket innom vannhullet en tur for vedlikeholdsarbeid, da han tok opp hvor feminazistisk det var å lage en slik tråd.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Hahaha. Jeg så du fikk en på nakken, ja. Man undres jo ofte over hvorfor selv det mest harmløse innlegg blir tolket i verste mening, og så kommer det frem at de har en inngrodd antipati mot deg på grunn av at du er uttalt feminist :fnise: Mest sannsynlig har man jo hatt en heftig diskusjon med dem tidligere, men hvem vet når de ikke skriver under nick.

Ironisk nok er jo disse ofte anonyme brukere, selv om de er fryktelig opptatt av å kunne fotfølge andre brukere i alle tråder de skriver i og holder dem ansvarlig for alt som er tastet inn på forumet over årene, så tør de ikke stille sine egne meninger opp til innsyn på samme måte.

Hyklere hele gjengen, og det er jo derfor de må skrive anonymt - meningene henger ikke på greip og de vet det.

• Liker 4
Skrevet

Iblant kommer det jo gjenkjennende vendinger, men det er jo ikke godt å vite.

Jeg ser iblant for meg at noen gjentar mantraet " kvinner er farlige og likestilling må stoppes" 30 ganger før de legger seg.

• Liker 3
Skrevet

Her passer det kanskje å ta opp dette fenomenet jeg har lagt merke til her inne på KG:

Menn klager på at de aldri får seg noe, og at norske kvinner er gjerrige på musa si. Når man da går inn på "Hvem på KG ville du ha pult", er sannsynligheten for at et par faste mannlige brukere (nevner ikke navn, men vi vet vel alle hvem de er) blir nevnt. Dette er som regel de samme brukerne som blir kalt Hvite riddere av de som gnåler om at de ikke får pult.

Kan man sette et lite spørsmålstegn ved intelligensen til disse mennene, når de får det svart på hvitt hver eneste dag hva som funker på en kvinne, men fortsetter i samme sporet?

Vel - det var Petra sine tanker. Tar med med en flaske bobler fra vannhullet og drar ut for å feire dagen.

Ha en fabelaktig 17. mai, alle feminazier der ute! :)

• Liker 4
Skrevet

Gratulerer med dagen!

:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

# slenger innom baren, bestiller en Solo og slenger støvlene i et hjørne#

Hva har alle feminaziene kost seg med i sommer da?

Undertegnede har nytt livet, fått utallige kleggstikk, myrdet flere hundre klegg og bedrevet byggeprosjekter, seriøs planting, nikosing og kaffedrikking i hagen, samt litt herlig tradisjonell bobilcamping i nabolandet.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...