Gå til innhold

" Feminazienes" vannhull.

absinthia

Anbefalte innlegg

Rasteplass for oss som :

-en eller annen gang har blitt kalt " feminazi"

-iblant blir lei av å bli anklaget for det meste som er galt i verden

-Blir svett i ørene/ øynene av mannlige misogynister ( ikke menn generelt altså)

- som har problemer med å kjenne oss igjen i generaliseringer om kvinner og kvinners rolle

..og antagelig en rekke lignende ting.

Her kan vi drikke kaffe, spise matpakke, fjolle, fortelle hva vi har gjort i dag og henge litt rundt ( er vi heldige får vi også trukket pusten litt..)

Servering av pils, sprit og rødvin ved bardisken,men det også er lov til å nyte medbrakt matpakke

( Absinthia henger ved baren med fin kjole, pils og støvler)

Endret av absinthia
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg atter en gang litt lei av å høre/lese om hvor ubetydelig kvinners innsats for samfunnet har vært, derfor slenger jeg litt innom her. Heller innpå en bar whiskey, banner, litt og rister på hodet, før jeg ber bartenderen spille noe bra musikk i stedenfor.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skåler med meg selv over at jeg har motstått lysten til å komme med frekke kommentarer i visse tråder.

Siden jeg bare har meg selv å skåle med, får jeg to glass rødvin, i stedet for ett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

( Absinthia henger ved baren med fin kjole, pils og støvler)

(Fin kjole & støvler er turn on for Testo. Det er like før han spanderer en drink på damen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Fin kjole & støvler er turn on for Testo. Det er like før han spanderer en drink på damen)

Ikke nødvendig, ved vannhull kommer drikken helt av seg selv. :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendig, ved vannhull kommer drikken helt av seg selv. :)

Okey! Da tar jeg den selv :kristin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk høyere. jeg hører ingenting

åja! du liker vannhull. jeg er litt treg i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass på rasteplassen til en mann som ikke kjenner seg igjen i slike menn og er lei av bli generalisert? :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass på rasteplassen til en mann som ikke kjenner seg igjen i slike menn og er lei av bli generalisert? :)

Klart! Er alltids plass til de som gjerne blir utskjelt som " hvite riddere" også.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja! du liker vannhull. jeg er litt treg i dag

Det må være lov, jeg er nesten døv på det ene øret selv. Finner det dog praktisk av og til - upartisk andre ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart! Er alltids plass til de som gjerne blir utskjelt som " hvite riddere" også.

Så bra, man blir jo rent lei av å bli belært av disse mennene om hvordan det liksom skal være. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha Geit - Det der kalles lynbingo, så du rekker nok ikke å krysse like fort som svarene kommer! ;)

Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det, si ikke det.

Kombinasjonen rødvin, matpakken og en livstid i gledesrus over å være født overpriviligert kvinne, gir en helt utrolig cocktail-effekt. Dette gjør blant annet at man krysser fortere enn du kan si "Kjønnskvotering er veien, sannheten og livet" eller "the Disposable Male".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det, si ikke det.

Kombinasjonen rødvin, matpakken og en livstid i gledesrus over å være født overpriviligert kvinne, gir en helt utrolig cocktail-effekt. Dette gjør blant annet at man krysser fortere enn du kan si "Kjønnskvotering er veien, sannheten og livet" eller "the Disposable Male".

Aha! Med denne coctailen blir man jo omtrent som dette: http://1.bp.blogspot.com/_f3SZ5Tu916o/S8Xk-X4MSCI/AAAAAAAAQZw/-4xKIaOcLKA/s1600/roflbot-IJAG.jpg Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Håper man får støvlene og pisken også.

Vi i norsk feminaziforening burde forresten skaffe medlemmene våre påskeegg. Tror det er bra for moralen.

Her er et forslag til noe å putte oppi: http://www.redbubble.com/people/shayleeactually/works/10132416-feminazi?p=t-shirt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...