Gå til innhold

HJELP, jeg er dødsredd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk et brev fra gynekolog om at prøven de tok / celleprøve var cellefattig. Skulle ha ny time. Er det farlig?? Herregud jeg får nesten ikke bevege på meg

Anonymous poster hash: 70ae6...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betyr vel bare at de ikke fikk med seg nok sist? Dvs. at det er ikke noe galt med deg, bare at prøven ikke var representativ.

Det har skjedd meg tidligere at jeg måtte ta ny prøve. Det var like etter mensen og pga. noe farvet utflod var ikke proven de tok lesbar.



Anonymous poster hash: 712c2...7ac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt ordet cellefattig før. Men vil tro de mener at den prøven de tok av deg ikke er tilstrekkelig for å analysere. Jeg opplevde selv for noen år siden at jeg måtte tilbake for å ta ny prøve, fordi de ikke hatt fått med tilstrekkelig vev ved den første prøven. Så jeg tror du bare kan ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg har også opplevd at de ikke fikk "gode nok" celler ved celleprøven, så jeg måtte tilbake for nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brev om mulig infeksjon etter en celleprøve, og de ville ha ny prøve. Den viste seg å være helt fin. Det går nok bra ts :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg har også opplevd at de ikke fikk "gode nok" celler ved celleprøven, så jeg måtte tilbake for nye.

Edit: det jeg mente er at dette sikkert ikke er noe problem :) Går nok helt fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et brev fra gynekolog om at prøven de tok / celleprøve var cellefattig. Skulle ha ny time. Er det farlig?? Herregud jeg får nesten ikke bevege på meg

Anonymous poster hash: 70ae6...c55

Neida, det er ikke det spor farlig. De har, som andre her sier, bare ikke fått med seg nok materiale.

Anonymous poster hash: 63811...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: det jeg mente er at dette sikkert ikke er noe problem :) Går nok helt fint! :)

Det går an å redigere sine egne innlegg når man skriver under brukernavn :)

Anonymous poster hash: 63811...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Det går an å redigere sine egne innlegg når man skriver under brukernavn :)

Anonymous poster hash: 63811...a24

Jeg vet :P Men jeg trykka på svarknappen ved et uhell, og gadd ikke å gå tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet :P Men jeg trykka på svarknappen ved et uhell, og gadd ikke å gå tilbake :)

Du er en dørgende lat dovenslask. Akkurat som meg! :danse:

Anonymous poster hash: 63811...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Du er en dørgende lat dovenslask. Akkurat som meg! :danse:

Anonymous poster hash: 63811...a24

Hehe, jeg er for lat til mitt eget beste.... men bra vi er fler! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...