AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 For et par timer siden på en flyplass et sted i Europa. Han satt ved nabobordet på restauranten og kikket direkte og usjenert på meg. Ganske attraktiv, måtte jeg innrømme – i hvert fall med jetlagbrillene på. Så, på stotrende engelsk: You nice body. Jeg: Yes, and it Works. Han: You show me? Jeg: Why not. Where? Han: Not here. Come. Og plutselig var vi inne på handikaptoalettet like ved. Heldigvis var det relativt nyvasket. Bra utstyrt var han. Og flink med både tunga og fingrene. Hvordan han opplevde mine ferdigheter, aner jeg ikke. Jeg tok bare imot. Lenge siden sist, og det var herlig å bli begjært av en kåt mann igjen. Det hele var over på noen minutter. Etterpå gikk vi til hvert vårt fly. Hvem han er, aner jeg ikke noe om. Uansvarlig og skummelt selvsagt, men du verden for en god og uforglemmelig opplevelse. Nå: På vei hjem med Norwegian. Lander om en knapp time. Anonymous poster hash: 6e2c4...43f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Min frekke opplevelse: Rumensk tigger: "Can I have a cigarette, pleeeeeeease...." Jeg: No! Anonymous poster hash: 8a11b...6c5 24
Bonafarte Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Du tok bare i mot? Ikke hverken oral eller noe annen service fra din side? Spennende opplevelse uansett. Min mest spennende er nok en deilig avsugning på et utested med hennes kjæreste ute i lokalet.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Min frekke opplevelse: Rumensk tigger: "Can I have a cigarette, pleeeeeeease...." Jeg: No! Anonymous poster hash: 8a11b...6c5 Din historie var mer realistisk. Anonymous poster hash: 7a00e...431 16
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Var på hyttetur med tre venninner, etter altfor mye alkohol og afterski tok vi med oss tre gutter tilbake og hoppet i saunaen. Lang historie kort: Guttene ville finne ut hvem som var best til å fingre, de rulerte mellom oss jentene for så at vi skulle bedømme dem, skikkelig opphissende følelse. Etterhvert fant vi jentene ut at vi skulle prøve på hverandre og, gud bedre det satt fart i sakene. Endte med at jeg og hu ene venninna hadde jentesex på gulvet nedenfor saunaen mens hu andre hadde sex med en av guttene. De to andre satt i hjørnet å runka stakkars. Men ja, det ble en ganske våt kveld.Anonymous poster hash: ce8f7...12d
Patronus Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Det er altså slike som deg som gir håp til disse eklingene som åler seg innpå og tror virkelig hardt på at det er bare å slenge ut en kommentar som ''NICE ASS BABY'' så renner det nedover beina våre! Fysj å fyy 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 var på en fest med kona. hun danset tett med en mann og etterpå , plutselig spør kona om vi kan finne et toalett og knulle. deilig og ingen oppdaget noe. han hadde gjort henne kåt Anonymous poster hash: 2fcea...953
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Da jeg og venninna mi sugde en ung gutt på et toalett flere ganger . Vi byttet på , deilig Anonymous poster hash: 0477e...a84
Bonafarte Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Da jeg og venninna mi sugde en ung gutt på et toalett flere ganger . Vi byttet på , deilig Anonymous poster hash: 0477e...a84 Det tipper jeg han synes også. Flere ganger?
Bonafarte Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 var på en fest med kona. hun danset tett med en mann og etterpå , plutselig spør kona om vi kan finne et toalett og knulle. deilig og ingen oppdaget noe. han hadde gjort henne kåt Anonymous poster hash: 2fcea...953 Synes du det var ok at hun ble kåt på ham? Hadde han gjort noe spesielt?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 de hadde bare danset tett. men tipper hun kjente lemmet mens de danset Anonymous poster hash: 2fcea...953
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Jeg har stjålet røyk fra min manns jakkelomme to ganger. Jeg er en frekk, frekk pike. Anonymous poster hash: a7a15...04c 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Jeg hadde sex med kjæresten min på datalaben på universitetet. Kort tid etter kom det en sikkerhetsvakt og lurte på om alt var i orden. Rommet var visst overvåket. Whoopsie. Anonymous poster hash: bf8c0...d04 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 sendte kona inn til en kamerat på en hyttetur og spionerte. deilig å slikke henne etterpå og det smakte hamAnonymous poster hash: 2fcea...953
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Min frekke opplevelse: Rumensk tigger: "Can I have a cigarette, pleeeeeeease...." Jeg: No! Anonymous poster hash: 8a11b...6c5 Anonymous poster hash: d9e5d...53e 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 sendte kona inn til en kamerat på en hyttetur og spionerte. deilig å slikke henne etterpå og det smakte hamAnonymous poster hash: 2fcea...953 Så hun blir kåt at både dansing og slikking?Anonymous poster hash: 4ca15...697 2
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 For et par timer siden på en flyplass et sted i Europa. Han satt ved nabobordet på restauranten og kikket direkte og usjenert på meg. Ganske attraktiv, måtte jeg innrømme – i hvert fall med jetlagbrillene på. Så, på stotrende engelsk: You nice body. Jeg: Yes, and it Works. Han: You show me? Jeg: Why not. Where? Han: Not here. Come. Og plutselig var vi inne på handikaptoalettet like ved. Heldigvis var det relativt nyvasket. Bra utstyrt var han. Og flink med både tunga og fingrene. Hvordan han opplevde mine ferdigheter, aner jeg ikke. Jeg tok bare imot. Lenge siden sist, og det var herlig å bli begjært av en kåt mann igjen. Det hele var over på noen minutter. Etterpå gikk vi til hvert vårt fly. Hvem han er, aner jeg ikke noe om. Uansvarlig og skummelt selvsagt, men du verden for en god og uforglemmelig opplevelse. Nå: På vei hjem med Norwegian. Lander om en knapp time. Anonymous poster hash: 6e2c4...43f Det første jeg tenkte på var om dere hadde sikker sex....
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 Jeg opplevde att kjæresten min tisset på låret mitt da vi var kåte, dette var en rar men veldig opphisssnede følelse. Jeg har aldri tenkt på dette og da vi prøvde det var det fantastisk. Anonymous poster hash: f945b...0e2 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #19 Skrevet 10. april 2014 Det første jeg tenkte på var om dere hadde sikker sex.... Jeg også, du burde sjekke deg ts :/ Anonymous poster hash: 6c21b...0c6
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. april 2014 #20 Skrevet 10. april 2014 Det første jeg tenkte på var om dere hadde sikker sex.... Eg og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå