AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Kasta den i meg da jeg våkna i dagtidlig :O Spist en jappis og en appelsin sjokolade, pluss mat :O Flere med godis-DRITT-DAG? angrer!!!Anonymous poster hash: 44f89...49c
BlueBella Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Ingen vits å i angre, det hjelper ikke noe det. Tenk at du i dag spiste noe du syns er skikkelig godt! Kos deg med den tanken, og så planlegger du hva du skal spise i morgen slik at du ikke gjør det samme da. 12
Gjest auroravictoria Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Kasta den i meg da jeg våkna i dagtidlig :O Spist en jappis og en appelsin sjokolade, pluss mat :O Flere med godis-DRITT-DAG? angrer!!!Anonymous poster hash: 44f89...49c Har ikke det i dag, men kan ha slike dager jeg også ja Spesielt dagen derpå 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Det gjorde nok ingenting for vekta de kvikklunsjene alene. Spis noe sunt i morgen så går det bra. ;) Anonymous poster hash: 8a7ad...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Haha, dette gjør jeg ofte jeg Anonymous poster hash: fe76a...dbb 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Det gjorde nok ingenting for vekta de kvikklunsjene alene. Spis noe sunt i morgen så går det bra. ;) Det der er bare villedende, sjokolade gjør deg feit. Kjeks gjør deg feit og kombinasjonen kjekssjokolade legger seg rett på magen. Anonymous poster hash: 26b7f...942 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Ingen vits å i angre, det hjelper ikke noe det. Tenk at du i dag spiste noe du syns er skikkelig godt! Kos deg med den tanken, og så planlegger du hva du skal spise i morgen slik at du ikke gjør det samme da. Er vel ingen grunn til å anbefale spiseforstyrrelse heller? Hva er det med folk?Anonymous poster hash: 44f89...49c 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 En gang er greit, jeg gjør også sånt innimellom. Og når jeg først begynner å spise usunt, er det veldig lett å fortsette i samme spor. Da gjelder det bare å være bevisst videre, og tenke over hva man spiser Anonymous poster hash: 05bec...428 1
Gjest avocadoen Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Jeg ble nesten kvalm av å lese dette.. hahaha, huff. Jeg har faktisk ikke spist NOE godis i dag :D 3
Gjest Evans Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Jaja, det er ikke verdens undergang! Også er jo kvikklusj godt! Det ville jo vært verre om du hadde spist noe som ikke var godt
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Mennesker er forskjellige og antallet av hva folk spiser varierer veldig. Noen himler med øynene over folk som spiser f.eks. seks sjokolader, men hopper over fakta om at de selv drikker ti halvlitere hver gang de er ute på byen. Jeg skjønner deg ts, for sånn har jeg også gjort av og til. Spisekick deluxe. Det gjelder å ta seg inn igjen og ikke la det skli ut. En gangs utskeiing er ikke dommedag. Gå inn på den rette stien igjen i morgen. Lykke til. Anonymous poster hash: 7f0a0...a44 12
BlueBella Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Er vel ingen grunn til å anbefale spiseforstyrrelse heller? Hva er det med folk?Anonymous poster hash: 44f89...49c Hva mener du at hun skal gjøre med dette nå? Nå er det ingen ting å gjøre med det. Det hun derimot må jobbe med, er hvordan hun skal unngå å gjøre det igjen. Så ingen vits å ha dårlig samvittighet siden det ikke hjelper noe som helst, da bør hun heller gjøre noe konstruktivt. Som å planlegge hva hun skal spise i morgen. Nettopp for å unngå å gjøre det igjen. Jeg anbefaler ingen å spise 6 plater kvikklunsj, men det er jo for sent for denne personen å ikke gjøre det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #18 Skrevet 9. april 2014 Ca 200g hvis hun spiser ca som vanlig resten av dagen. Overhodet ingen krise. 200g rent med rent fett, med sånn holdning blir du ikke lett. Anonymous poster hash: 26b7f...942
Gjest Silverstream Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Det værste må vel være at Kvikk Lunsj er stappfull av palmeolje!
chouette Skrevet 9. april 2014 #20 Skrevet 9. april 2014 Du och jag TS, du och jag. Blir ikke noe tynnere når de derre butikkene skal stikke kjepper i hjulene for deg og reklamere med "alle småis til 10 kroner"!!! :is:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå