Louise_mor Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Flere som får til det? Har en mann som er utrolig dyktig med fingrene, finner g-punkter - i kombinasjon med vibrator. Jeg går og går og dagen etter har jeg treningsverk i magen som om jeg har tatt 100 sit-ups för jeg la meg.. Jeg har hört om trippelorgasme hvor vi damene går 3 ganger på rad, men her er det mange fler ganger...! Normalt? :-p
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg klarer også helt fint å få 10 orgasmer etter hverandre, men klitorisorgasme her da. Klarer også å få flere enn det Tror ikke det er unormalt Anonymous poster hash: 225e6...c7a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Det kalles serieorgasme og er noe som ganske så mange kan få til. Særlig med en vibrator på klitoris Anonymous poster hash: 8a1f7...4a3
Gjest Andrea93 Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Her er rekorden 13, så ja, fullt mulig menvondt å gå dagen etterpå, og jeg får ofte kramper i magen a la mensensmerter etterpå også
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Fy søren verden er så urettferdig! Hilsen mann som bare får en og en av gangen, med flere timers mellomrom. Anonymous poster hash: acc07...9db 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 rett etter hverandre eller med en liten pause (noen sekunder) og litt mer fingring til neste orgasme? Anonymous poster hash: d7472...69e
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Eg trur eg kunne fortsatt til evig tid , men blir som regel så sliten at eg må gje opp. Rekorden er 12 på under ein time og i løpet av eit døgn har eg vore oppi ca 20.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå