AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Samboeren min, spør meg ofte om jeg kan gå ned på han. Selv er jeg ikke så glad i å utføre BJ, men gjør det en sjelden gang fordi jeg vet samboeren min elsker det. Men, jeg føler for min del at det blir litt feil at jeg får ned på han så liten, når han går ned på meg så og si HVER gang! Han presser meg ikke til noe BJ han vil jo at jeg skal gjøre det fordi jeg ønsker det selv. Hva mener dere? Gir dere typen ofte BJ? Trives du med det? Jeg bare merker at BJ er ikke mine greie, ikke fordi jeg gjør en dårlig jobb men jeg trives ikke med det, det er ikke noe som tenner meg, selv om vi tar 69 så konser jeg mer på BJ enn hva han gjør på meg der og da, jeg klarer ikke nyte det. Psst..Anonymous poster hash: a69f6...d1b
Gamerfrue Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Synes du det er ekkelt, eller er det bare det at det ikke tenner deg som er problemet? For hvis det er førstnevnte så kan jo et kompromiss være at han vasker seg først Jeg konser også når jeg gir blowjob, og er heller ikke fan av 69, men jeg liker veldig godt å gi BJ til kjæresten - gjør det morsomt ved å prøve nye ting og ser hvor lenge jeg kan holde kjæresten på kanten før han får komme. Nye teknikker og slikt. Ikke minst så tipper jeg at kjæresten din kommer til å få seg skikkelig fin overraskelse hvis du tar initiativet til å suge ham en gang innimellom - problemet kan oppstå hvis du ikke får opparbeidet nok tid til å faktisk ha lyst til å suge ham fordi han spør så ofte. Hvis du er ukomfortabel med å suge, så er ikke dette noe du burde presses til - da ender du bare opp med en negativ holdning til det! Men hvis du en dag kjenner etter og har lyst til å gi ham en blowjob på eget initiativ, så tror jeg også det er noe som kommer til å bety mye for din kjære
Gjest åffårno Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Jeg mener, i motsetning til nesten alle andre her inne, at man er best tjent med å gjøre ting man liker. Hadde selv synes det var helt poengløst å være mottaker av noe giveren ikke fant særlig glede i selv. Dog er det jo et problem om den vedkommende har litt for mange ting han/hun ikke finner glede i. Skjønner heller ikke helt det med å etterspørre ting til stadighet, synes det ødelegger mer enn det gir lyst for min del. 2
Gjest Coolaid Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Man merker absolutt at man mottar noe fra en som ikke liker det...i hvert fall dersom man følger litt med.. .... hvor blir lidenskapen av dersom man gjør ting som man egentlig ikke liker? Hold deg til det som føles riktig for deg, da blir det automatisk enda mer digg for partneren din. Slutt å gi blowjobs for en liten stund. Finn på noe kjekkere som en deilig og langsom massasje av pikken hans med en deilig glidekrem eller noe... og la han komme mellom puppene dine.... kan fungere like godt som en blowjob. Alle jenter/kvinner suger ikke. Det er mange som ikke liker det eller er litt ukomfortabel med det. Er 100% sikker på at de ikke er elendige i sengen av den grunn. Tror faktisk at de kanskje er mer oppfinnsomme... Lytt til deg selv
happiest Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Helt ærlig synes jeg du skal suge han oftere.... Går utifra han er ren hver gang dere skal ha sex! Du trenger jo ikke suge så lenge av gangen, men det er jo greit å suge han litt som forspill, i alle fall når han går ned på deg hver gang! 2
Louise_mor Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Jeg elsker det og mannen merker at jeg liker det. Han sier jeg er PROFF Han er alltid ren og fresh! Ellers hadde jeg ikke klart det......(like lidenskapelig ihvertfall)
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Folk er forskjellig:) Selv har jeg ingen problemer med det(så lenge han er normalt ren da), og selv om det kanskje ikke gir meg den store fysiske nytelsen så er det digg å se at mannen min har det godt:) Han går gjerne ned på meg, men jeg er en av disse rare kvinnene som ikke får noe særlig uttav det:P Misliker det ikke men kommer ikke av det akkurat. Anonymous poster hash: 53942...3dd
Gorgonzola Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Jeg mener, i motsetning til nesten alle andre her inne, at man er best tjent med å gjøre ting man liker. Hadde selv synes det var helt poengløst å være mottaker av noe giveren ikke fant særlig glede i selv. Dog er det jo et problem om den vedkommende har litt for mange ting han/hun ikke finner glede i. Skjønner heller ikke helt det med å etterspørre ting til stadighet, synes det ødelegger mer enn det gir lyst for min del. Jeg støtter den leveregelen og vil benytte anledningen til et postulat for å poengtere ytterligere: Velg din partner med omhu, "Late som" og "for din skyld" blir i lengden drepen........ 1
Gjest Heartbeat Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Ja, jeg gir typen min blowjobs hver dag, men det er fordi det tenner meg noe sykt og at han digger det Så lenge typen din er fornøyd og du ikke tenner på det, synes jeg ikke du skal behøve å gjøre det hele tiden 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Ja, jeg gir typen min blowjobs hver dag, men det er fordi det tenner meg noe sykt og at han digger det Så lenge typen din er fornøyd og du ikke tenner på det, synes jeg ikke du skal behøve å gjøre det hele tiden Rlly, hver dag? Synes du over hele kvinneguiden får sexlivet deres til å virke helt feilfritt, med sex og blowjobs flere ganger daglig. Hvor gammel er du egentlig, fordi jeg har vanskelig for å tro på alt du skriver.. Anonymous poster hash: 46877...586 6
Mike Waters Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Jeg undres over mennesker som ikke selv kan dra tenning av å tenne andre!
Nanami Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 (endret) Rlly, hver dag? Synes du over hele kvinneguiden får sexlivet deres til å virke helt feilfritt, med sex og blowjobs flere ganger daglig. Hvor gammel er du egentlig, fordi jeg har vanskelig for å tro på alt du skriver.. Anonymous poster hash: 46877...586 Det er ikke så unormalt å gjøre det da. Jeg suger også kjæresten min hver dag. Det er jo digg å se at den man er glad i har det godt. Edit: ser at kjæresten til TS spør om hun kan gjøre det hele tiden. Det er ikke mye sexy. Da skjønner jeg at det blir kjipt å gjøre. Endret 10. april 2014 av Pompom
Gjest åffårno Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Jeg undres over mennesker som ikke selv kan dra tenning av å tenne andre! Inviterer deg til å bo en måned hos meg hvor jeg skal mase hver dag om wetsex og A2M. Så skal jeg trekke frem det sitatet ditt det sekund du begynner å foreslå at jeg kanskje kan mase litt mindre og om det ikke snart kan bli slutt på å skulle bli tisset på i dusjen 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Det er ikke så unormalt å gjøre det da. Jeg suger også kjæresten min hver dag. Det er jo digg å se at den man er glad i har det godt. Edit: ser at kjæresten til TS spør om hun kan gjøre det hele tiden. Det er ikke mye sexy. Da skjønner jeg at det blir kjipt å gjøre. Ja, selvfølgelig. Det synes da jeg også. Men likevel tror jeg ikke noe på at det skjer hver dag med mindre forholdet er ferskt. Hvor lenge har du vært sammen med din? Man er jo "anonym" her på KG uansett om man har nick eller skriver som anonym, så man kan jo alltid late som man har det perfekte forhold med sex hver dag Men om man har vært sammen i 4 år tviler jeg på at man gir samboeren sin blowjob hver dag. Anonymous poster hash: 46877...586
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Ja, selvfølgelig. Det synes da jeg også. Men likevel tror jeg ikke noe på at det skjer hver dag med mindre forholdet er ferskt. Hvor lenge har du vært sammen med din? Man er jo "anonym" her på KG uansett om man har nick eller skriver som anonym, så man kan jo alltid late som man har det perfekte forhold med sex hver dag Men om man har vært sammen i 4 år tviler jeg på at man gir samboeren sin blowjob hver dag. Anonymous poster hash: 46877...586 Jeg gir mannen en blowjob hver dag. Vi har vært samboere i 3,5 år Tror det er helt normalt Anonymous poster hash: ddf36...77e 1
Nanami Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 Ja, selvfølgelig. Det synes da jeg også. Men likevel tror jeg ikke noe på at det skjer hver dag med mindre forholdet er ferskt. Hvor lenge har du vært sammen med din? Man er jo "anonym" her på KG uansett om man har nick eller skriver som anonym, så man kan jo alltid late som man har det perfekte forhold med sex hver dag Men om man har vært sammen i 4 år tviler jeg på at man gir samboeren sin blowjob hver dag.Anonymous poster hash: 46877...586 Ble sammen da vi var 15, vi er nå 24. Men hadde et brudd på et par år midt inni der. Så har vært sammen i en stund ja så forholdet kan på ingen måte kalles ferskt Men nå har jeg forstått det sånn at kjæresten min kommer fortere enn snittet. En blowjob tar 1-2 min, så er ikke akkuratt vanskelig å få tid til.
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 Ja, jeg gir typen min blowjobs hver dag, men det er fordi det tenner meg noe sykt og at han digger det Så lenge typen din er fornøyd og du ikke tenner på det, synes jeg ikke du skal behøve å gjøre det hele tiden Rlly, hver dag? Synes du over hele kvinneguiden får sexlivet deres til å virke helt feilfritt, med sex og blowjobs flere ganger daglig. Hvor gammel er du egentlig, fordi jeg har vanskelig for å tro på alt du skriver..Anonymous poster hash: 46877...586 AB bruker.... du skulle ønske det var deg.... derfor....
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 Min samboer liker IKKE å gi oralsex, dermed respekterer jeg det. Jeg har sagt til han at jeg liker det og om han en gang ønsker å gjøre det skal jeg ikke si nei. Men det er opp til han. Det er jo ikke akkurat en turn-on å vite at egentlig ikke vil.. De eneste gangene jeg gir bj til mannen er når jeg føler for det og ønsker at han skal ha det godt. Evt som en overraskelse. Ikke gjør ting du ikke er komfortabel med Anonymous poster hash: 457ee...1f2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #19 Skrevet 10. april 2014 Jeg gir mannen en blowjob hver dag. Vi har vært samboere i 3,5 år Tror det er helt normalt Anonymous poster hash: ddf36...77e Njææ... Anonymous poster hash: 24ed1...db3 1
Marie90 Skrevet 10. april 2014 #20 Skrevet 10. april 2014 jeg føler for min del at det blir litt feil at jeg får ned på han så liten, når han går ned på meg så og si HVER gang! Hva sier du her? Mener du det motsatte - at du suger ham oftere enn han slikker deg? I så fall handler det om kommunikasjon. Nå liker typen min veldig godt å slikke, men jeg hadde ikke hatt noe problem om å hinte til det om det manglet. Ettersom kvinner i det virkelige liv ikke har klitoris i halsen, så er ikke BJs noe som direkte seksuell nytelse, det gir forst og fremst tenning. Ved at det er sex, og ofte fordi mange elsker å gjore noe for partneren som de nyter. At man synes man presses til noe er selvsagt ikke bra, men for de som hinter til slikt på forum får jeg et inntrykk av at de er sammen med mennesker de egentlig ikke har en knall seksuell kjemi med. Jeg har aldri folt jeg presset til noe av en mann - ikke bare fordi jeg liker det meste, men rett og slett fordi vi er på samme bolgelengde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå