AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Var på visning på et hus i går. Siden det hadde ligget ute lenge og var tomt, fikk vi husnøkler av megler for å dra dit på egenhånd. Da vi låste oss ut av huset, legger vi merke til en bil som har parkert i innkjøringen. Personen i bilen er veldig fokusert på meg og mannen. Vi snur bilen for å kjøre, da rygger den andre bilen slik at vi må smøye oss forbi den på tur ut av gårdsplassen. Egentlig ganske guffent. Har tenkt i ettertid at det er flaks at vi ikke likte huset og kommer ikke til å legge inn bud. For med slike naboer hadde jeg ikke trivdes. Er dette vanlig rundt om, når man er på visning i privat regi?Anonymous poster hash: 8730d...99c
ninuska_ Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 (endret) Jeg tipper han syns dere var mistenkelige som fremmede som gikk rundt i huset til naboen hans - og ikke noe mer enn det? Plutselig er det noen i nabohuset og han ville se hva dere drev med. Han vet vel ikke at dere er der på visning Endret 9. april 2014 av ninuska_ 10
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Synes det var guffent å bli så og si sperret inne på denne gårdsplassen. Anonymous poster hash: 8730d...99c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Jeg tipper han syns dere var mistenkelige som fremmede som gikk rundt i huset til naboen hans - og ikke noe mer enn det? Plutselig er det noen i nabohuset og han ville se hva dere drev med. Han vet vel ikke at dere er der på visning Men selv om man vet at nabohuset er tomt er det lang vei derifra til å kjøre bilen inn på naboens innkjørsel og nesten blokkere veien for de som er innom. Altså, å titte over hekken er i en HELT annen klasse. Enig med ts her. En må ta høyde for at folk flest er spinne gærne og helt idioter når en er på husjakt, desverre. Får ikke gjort noe med det. Anonymous poster hash: a92d4...7ee
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Syns du overreagerer. Anonymous poster hash: 5c6cc...738 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Regnet med mer liv i naboers vinduer. Ikke biler som stilte seg i innkjørsel.Anonymous poster hash: 8730d...99c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Du kunne jo bare spurt vedkommende om det var noe h*n lurte på.Anonymous poster hash: 2e8e2...c1b 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Hvordan vet du at det var naboen?Anonymous poster hash: 8f852...f0d
hjertesukka Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Ville også synes at det var guffent. Sist jeg kikket på en bolig så stod en nabo med armene i siden og stirret voldsom, hele tiden. Det er jo ikke i nærheten av det TS opplevde, men likevel så kunne jeg ikke komme fort nok derifra. Jeg vil gjerne ha et greit forhold til naboene mine og det betyr blant annet å få være i fred.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Det er endel guffne naboer rundt om. En tidligere kollega av meg, middelaldrende dame, satt og kaklet på jobb om at nabohuset skulle selges og at da og da var det visninger. Da skulle hun og mannen benke seg med sigarettene sine og kaffekoppen på terassen, ja. Også skulle de rope skjellsord om det kom mørkhudede på visningen for sånne naboer vil man ikke ha. Jeg er faktisk helt seriøs. Det er omtrent direkte sitat. Jeg har aldri måpt så vantro over et voksent menneske i hele mitt liv. Anonymous poster hash: a4870...122 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Skal på ny visning i kveld, er like spent på hvordan naboer er som hvordan huset her. Anonymous poster hash: 8730d...99c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Jeg skjønner ikke. Hva var de mistenksomme om? Anonymous poster hash: ca75f...2e5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå