Gå til innhold

vibrator på pungen og hode

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Kjæresten og jeg har blitt enige om å prøve litt lett bondage. Bind for øynene. Det er han som skal bindes. Jeg lurer litt på å bruke vibratoren min på pungen hans og penishode som litt pirring først også la den ligge under pungen men jeg suger.

Høres dette ut som en deilig plan for dere menn ?

Eller er det for følsomt ?

Vil jo ikke spørre han siden han skal overraskes :)

Anonymous poster hash: b3e14...329

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Dette funker veldig bra på min mann iallefall ;)

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Høres veldig bra ut. Jeg kunne tenkt meg litt glidekrem på penishodet ved vibrasjoner der. Men det er en smakssak. Ellers så er jeg ikke så veldig glad i vibrasjoner på selve pungen, men under går greit. Kanskje du også kan massere litt rund anus?..... kombinasjonen av det og oralsex er himmelsk...

AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig anti noe som har med anus å gjøre så det får jeg lå være. Med glidekrem er en god ide :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hei.

Kjæresten og jeg har blitt enige om å prøve litt lett bondage. Bind for øynene. Det er han som skal bindes. Jeg lurer litt på å bruke vibratoren min på pungen hans og penishode som litt pirring først også la den ligge under pungen men jeg suger.

Høres dette ut som en deilig plan for dere menn ?

Eller er det for følsomt ?

Vil jo ikke spørre han siden han skal overraskes :)

Du KAN IKKE bomme med det der :D

Legg vibratoren på det bulende feltet mellom rumpehullet og pungen :wow::bolledeig: ......og trykk den oppå strengen mellom kukhode og skaftet etterpå....

Jeg har fått 3 orgasmer på rad med slik behandling! En sikker vinner!!!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Han er veldig anti noe som har med anus å gjøre så det får jeg lå være. Med glidekrem er en god ide :)

Hehe.....myk han opp gradvis :D

Konsentrer deg om pungen først og gå sakte over til litt kiling rundt hullet, og han vil garantert like det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...