AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Del Skrevet 9. april 2014 Hei Jeg og kjæresten min har bare vært sammen i ei måned nå. Bestemoren hans har gått bort igår. Og kjæresten min spurte om jeg vil være med på begravelsen hennes nå kommende tirsdag. Jeg er litt usikker for jeg har aldri hilst på henne før. Den eneste gangen jeg så henne var da hun lå ubevisst i senga i gamlehjemmet. Ville det vært veldig frekt å ikke være med på begravelsen ? Anonymous poster hash: 2d833...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 9. april 2014 #2 Del Skrevet 9. april 2014 Du går i begravelsen for å støtte kjæresten, ikke for å ta farvel med hans bestemor. Ingen vil synes at du gjør noe feil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Del Skrevet 9. april 2014 Synes det ville vært litt rart om du kom, sånn egentlig. Anonymous poster hash: c7e7c...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 9. april 2014 #4 Del Skrevet 9. april 2014 Du drar ikke for din egen skyld, du drar for kjæresten din sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. april 2014 #5 Del Skrevet 9. april 2014 Dersom kjæresten ønsker å ha deg med, så drar du. Ikke for å ta forvell med bestemoren, men for å støtte han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlueBella Skrevet 9. april 2014 #6 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg ville synes det var veldig merkelig om du ikke var med. Jeg vet i alle fall at jeg hadde blitt veldig skuffet om jeg var kjæresten din. Jeg har vært i flere begravelser hvor jeg ikke egentlig har kjent vedkommende, men jeg har vært der for å støtte gode venner som har trengt å ha noen der for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Del Skrevet 9. april 2014 Han spør om du kan være med for hans skyld. Da blir du med. Enkelt og greit. Og ja, noe annet er frekt. Anonymous poster hash: 1c4bf...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W3ndi Skrevet 9. april 2014 #8 Del Skrevet 9. april 2014 Tusen takk for alle svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå