Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite problem,dusjer hver dag og er en renslig mann.

Problemet mitt er at det lukter sæd av pungen min og lukten setter seg i trusa ganske raskt.Visst jeg tar hånda og holder rundt pungen,så stinker hånda sæd etterpå.

Lurer bare på om det er normalt at pungen lukter sæd utenpå?..

Syns også at det lukter litt kuk av meg selv,selv om jeg nettopp har vasket meg.

Anonymous poster hash: 58805...9c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Vask underlivet... med såpe. Du kan ikke skvette litt vann på overkroppen og kalle det "dusjing". Fysj, menn som deg er nasty.

2. Når du runker, bruk et papirlommetørkle e.l. istedenfor å la spermen renne fritt nedover pungen. Og om så skulle skje, ikke la det størkne men vask det vekk.

Anonymous poster hash: a2f7d...674
AnonymBruker
Skrevet

1. Vask underlivet... med såpe. Du kan ikke skvette litt vann på overkroppen og kalle det "dusjing". Fysj, menn som deg er nasty. 2. Når du runker, bruk et papirlommetørkle e.l. istedenfor å la spermen renne fritt nedover pungen. Og om så skulle skje, ikke la det størkne men vask det vekk. Anonymous poster hash: a2f7d...674

Hei

Jeg vasker meg grundig nedentil med såpe,så lukta kommer ikke jeg ikke er renslig,men takk for svar alikevell

Anonymous poster hash: 58805...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare har en veldig sterk lukt?

Det renner ikke litt ut av kuken din til daglig da, noen små dråper sæd eller noe?

Anonymous poster hash: 03555...994
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dr.Greve intimsåpe for menn fjerner iallfall lukta av nabokona fra meg.

Anonymous poster hash: 4fb1e...1fb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å skylle med litt eddik og

vask deretter med en såpe med sterk duft. Husk å vaske under forhuden og vask godt (og spyl direkte med dusjhodet) under pungen og aller viktigst på mellomkjøttet. Der samler det seg mye grums. Tørk deg helt tørr både foran og bak og på mellomkjøttet.

Eddik klar 7%

Blir det ikke bedre så ta en tur til lege.

Bruk også boksere av hundre prosent bomull og vask de på 90 grader. Aldri mindre en 60.vask buksene ofte også. Sov gjernd naken om natten så alt får luftes.

Anonymous poster hash: 02469...754
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å skylle med litt eddik og vask deretter med en såpe med sterk duft. Husk å vaske under forhuden og vask godt (og spyl direkte med dusjhodet) under pungen og aller viktigst på mellomkjøttet. Der samler det seg mye grums. Tørk deg helt tørr både foran og bak og på mellomkjøttet. Eddik klar 7% Blir det ikke bedre så ta en tur til lege. Bruk også boksere av hundre prosent bomull og vask de på 90 grader. Aldri mindre en 60.vask buksene ofte også. Sov gjernd naken om natten så alt får luftes. Anonymous poster hash: 02469...754

Om man bruker eddik, husk å tynne den ut (1 del eddik, 10 deler vann).

Anonymous poster hash: 65089...7e3

• Liker 1
Skrevet

Superlim skal visst fjerne sånn der type lukt veldig lett. Ta en god porsjon i håndflata, smør det på ballene og hold hånda der i 13-14 minutter. Luktfri! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ærlig talt... Tviler på at det er noe galt med hygienen din. Gå nå heller en tur til legen enn å drive å smøre deg inn i eddik. Er derfor det finnes lege... For å hjelpe. Koster bare litt over en hundrelapp og kan hjelpe deg å bli kvitt problemet.

Et alternativ er at den lukta bare sitter i hodet. Har en venninne som er livredd for å lukte svette, selv om hun stort sett aldri gjør det, bruker hun bøttevis med deo og parfyme for å kamuflere et innbilt problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å skylle med litt eddik og

vask deretter med en såpe med sterk duft. Husk å vaske under forhuden og vask godt (og spyl direkte med dusjhodet) under pungen og aller viktigst på mellomkjøttet. Der samler det seg mye grums. Tørk deg helt tørr både foran og bak og på mellomkjøttet.

Eddik klar 7%

Blir det ikke bedre så ta en tur til lege.

Bruk også boksere av hundre prosent bomull og vask de på 90 grader. Aldri mindre en 60.vask buksene ofte også. Sov gjernd naken om natten så alt får luftes.

Anonymous poster hash: 02469...754

OMG, verdens ekkleste ord!

tviler på at TS ikke vet hvordan man vasker seg... Sikkert noe du burde snakke med legen om...

Anonymous poster hash: 4d0af...081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...