AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg skal slette en person fra Facebook, og lurer på om det er mulig å slette personen må den måten at jeg ikke kan gå inn på profilen til vedkommende, men at han kan se min profil? Dvs. det ser fra h*n sin side ut som om vi fortsatt er venner. Anonymous poster hash: c9154...fc4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Nei, du kan ikke slette han som venn uten at han oppdager det. Han vil ikke lenger se dine publiseringer. Derimot kan du i innstillinger sørge for at du ikke får opp hans oppdateringer på din vegg. Anonymous poster hash: f7a05...01e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Personen vil se at han er slettet som venn hvis han går inn på din profil, så jeg tror ikke det er mulig Anonymous poster hash: 23ec4...0d1
Stueloff Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Det går nok ikke, nei. Når det er sagt så høres det ut som en veldig slem ting å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Har du åpen profil kan vedkommende se det du legger ut, men vil jo likevel se at dere ikke er venner. Sorry, men her tror jeg ikke du kan få i pose og sekk... Vil du slette vedkommende er det bare å gjøre det, den andre kan da velge å godta det eller lage drama..men alt i alt, valget er ditt Anonymous poster hash: cacc4...24d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Jeg skal slette en person fra Facebook, og lurer på om det er mulig å slette personen må den måten at jeg ikke kan gå inn på profilen til vedkommende, men at han kan se min profil? Dvs. det ser fra h*n sin side ut som om vi fortsatt er venner. Anonymous poster hash: c9154...fc4 Blokker vedkommende, da ser ikke du han og han ser ikke deg... Anonymous poster hash: b83a7...f4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå