AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hva var det som skjedde med vårt land, når vi tillot denne masseinnvandringen? Hvorfor gjorde de det? Av snillhet? Lite viste de at du ikke er snill, når handlingen du gjør ender i noe vondt for dem du skal styre. Norge oversvømmes av folkegrupper, som har ingen respekt for verken norsk kultur, eller de mennene og spesielt kvinnene ofte, som bor her. Flerkultur kaller de det, som skal være så interessant. Mangfold. En berikelse. Hva nå de bruker som ord på det, er likegyldig. For nei, det er ikke noe godt, ikke på noen verdens måte. Kanskje du blir glad når du kan se Muhammed og Muhammedine nedi gata, og tenke, å så internasjonale og store vi er blitt. Nei, vi er ikke blitt det, vi er blitt lurt og bedratt. For når ulike folkegrupper samles i et land, kommer folk i grupper som arbeider for hverandre. De ønsker å hjelpe hverandre, ønsker å arbeide for hverandres velferd. Men verst av alt, så bryr de seg mindre om oss nordmenn. Jeg ser det over alt, de bare missbruker og snylter som de vil. De arbeider ikke nok. Vi har skapt et samfunn med mindre samhold. Men verst av alt er det at vi dermed gjør livene til våre barn mindre gode, mindre trygge og gir et land med mindre samhold til våre etterkommere. For det å være norsk er ikke bare det at en stat skriver at du er det, du er norsk når du er av de gamle norske stammer og har norsk kultur. I vertfall burde man kunne blende inn.Innvandrerkvinner får også fryktelig mange barn, hele 1/4 av alle barn er født av disse her i Norge. Hvordan kunne de gjøre noe slik? Har de ikke lenger syn enn til nesetippen. Ideelt sett skulle det vert slik at menneske = menneske. Men slik er det i realiteten ikke. Vi er så forskjellige. Og mange har et dypt samhold, og arbeider for deres velferd sammen. Noe vi nordmenn ikke ser ut til å gjøre. Vi blir skadelidende, og det blir verre når det ikke bryr seg om oss. De bare begår kriminelle handlinger, overfaller og voldtar. Driver med pøbel oppførsel, i gjenger osv. Venstresiden er Norges og verdens skam. Anonymous poster hash: 381d7...25d 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Neh, det er ikke oversvømt, det er jo fortsatt veldig lite prosent antall innvandrere. Anonymous poster hash: e9be5...a0a 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Neh, det er ikke oversvømt, det er jo fortsatt veldig lite prosent antall innvandrere. Anonymous poster hash: e9be5...a0a 1/4 av alle barn blir født av innvandrerkvinner. Tror du at de blir splittet bare fordi de bor her? Nei, det ser nesten ut som om de bare blir verre. 25% og det øker og øker. Anonymous poster hash: 381d7...25d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 1/4 av alle barn blir født av innvandrerkvinner. Tror du at de blir splittet bare fordi de bor her? Nei, det ser nesten ut som om de bare blir verre. 25% og det øker og øker. Anonymous poster hash: 381d7...25d Men er det så big deal da? Anonymous poster hash: e9be5...a0a 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Men er det så big deal da? Anonymous poster hash: e9be5...a0a Du kan selv tenke deg det om du leser det jeg har skrevet. Dette landet ble også bygd og skapt av våre forfedre for sine barn, ikke for dem. Deres blod og svette, alt de har ofret. Skal bli gitt til noen snyltere og de som gjør at deres barn får dårligere liv. Det hele er en forkastelig ting. Dette er leveområdet til deres barn og det er derfor de har ofret som de har gjort. Ikke for en egoistisk unnasluntrer i langsvekkistan, som ikke har gjort annet enn å sove til ti om dagen. Anonymous poster hash: 381d7...25d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Og som hadde forfedre som gjorde nøyaktig det samme, slik at de ikke har det godt i dag. Anonymous poster hash: 381d7...25d
Drizzt Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Jeg er innvandrer selv, men enig med deg, TS. 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Nå tror jeg du sammenligner alle innvandrere. For det første er ikke alle like. Og ikke alle får så mange barn, men bare noen spesielle folkegrupper. Og noe vi nordmenn ikke tenker på er at vi ikke hadde klart oss uten innvandrere. Norge var ett søkkfattig land først, men så fant vi olje. Vi klarte ikke engang å pompe olja, så vi henta folk fra andre land for åå hjelpe oss. Så hvis innvandrere ikke kom til Norge hadde vi fortsatt vært ett veldig veldiig fattig land. Det er olja som har gjort oss rike. Uten innvandrere hadde vi fortsatt vært vikinger. Og nå som jeg er inne på det; De første innvandrere kom til Norge fordi Norge trengte flere arbeidere i industien, fabrikker osv. Uten dem hadde vi vært veldig fattige, og norge hadder kollapsa. Hvis du tenker på det, så er det innvandrere som har de viktigste jobbene. Hvis vi ikke hadde hatt innvandrere hadde vi ikke bodd i de flotte husene vi bor i, ikke hadde vi hatt mulighet til å bli behandla så fort på sykehuset, ikke hadde vi hatt den gode maten osv... Først får vi det som vi vil ha det med hjelp fra andre, så vil vi få dem ut. Kjære deg, jeg er 100% sikker på at hvis vi kaster ut alle innvandrere idag, vill Norge kollapse. Anonymous poster hash: 23802...84d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Jeg er innvandrer selv, men enig med deg, TS. Takk for det. Du er god Om bare alle var slik som deg, så hadde det vert mindre viktig. Men slik er det ikke. Anonymous poster hash: 381d7...25d 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Nå tror jeg du sammenligner alle innvandrere. For det første er ikke alle like. Og ikke alle får så mange barn, men bare noen spesielle folkegrupper. Og noe vi nordmenn ikke tenker på er at vi ikke hadde klart oss uten innvandrere. Norge var ett søkkfattig land først, men så fant vi olje. Vi klarte ikke engang å pompe olja, så vi henta folk fra andre land for åå hjelpe oss. Så hvis innvandrere ikke kom til Norge hadde vi fortsatt vært ett veldig veldiig fattig land. Det er olja som har gjort oss rike. Uten innvandrere hadde vi fortsatt vært vikinger. Og nå som jeg er inne på det; De første innvandrere kom til Norge fordi Norge trengte flere arbeidere i industien, fabrikker osv. Uten dem hadde vi vært veldig fattige, og norge hadder kollapsa. Hvis du tenker på det, så er det innvandrere som har de viktigste jobbene. Hvis vi ikke hadde hatt innvandrere hadde vi ikke bodd i de flotte husene vi bor i, ikke hadde vi hatt mulighet til å bli behandla så fort på sykehuset, ikke hadde vi hatt den gode maten osv... Først får vi det som vi vil ha det med hjelp fra andre, så vil vi få dem ut. Kjære deg, jeg er 100% sikker på at hvis vi kaster ut alle innvandrere idag, vill Norge kollapse. Anonymous poster hash: 23802...84d Norge var ikke et så fattig land som de sier. Jeg har tatt norsk økonomisk historie på universitetet, og der fortalte foreleseren min om denne myten. Ja, vi er fattige i forhold til i dag, men det var alle. Vi hadde en helt vanlig vestlig levestandar, ikke over, ikke under. Vi var heller ikke fattige før vi fant oljen, men vi har fått mye penger på bok. Det kom heller ikke mange innvandrere og tok jobber i industrien, bare noen helt få kan jeg tenke meg. Norge hadde nok mistet en del service om vi hadde kasta ut alle innvandrerne, tviler på at Norge hadde kollapset. Men vi kan heller ikke kaste ut innvandrerne. Vi må heller se til å lære av våre feil! Anonymous poster hash: 381d7...25d
Drizzt Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Nå tror jeg du sammenligner alle innvandrere. Anonymous poster hash: 23802...84d Jeg tror ikke TS gjør det. TS gjør det klar og tydelig hvilke innvandrergrupper han eller hun er kritisk til.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Jeg er innvandrer selv, men enig med deg, TS. Ønsker du at det skal bli færre innvandrere i Norge? Anonymous poster hash: e9be5...a0a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Norge var ikke et så fattig land som de sier. Jeg har tatt norsk økonomisk historie på universitetet, og der fortalte foreleseren min om denne myten. Ja, vi er fattige i forhold til i dag, men det var alle. Vi hadde en helt vanlig vestlig levestandar, ikke over, ikke under. Vi var heller ikke fattige før vi fant oljen, men vi har fått mye penger på bok. Det kom heller ikke mange innvandrere og tok jobber i industrien, bare noen helt få kan jeg tenke meg. Norge hadde nok mistet en del service om vi hadde kasta ut alle innvandrerne, tviler på at Norge hadde kollapset. Men vi kan heller ikke kaste ut innvandrerne. Vi må heller se til å lære av våre feil! Anonymous poster hash: 381d7...25d Jeg tror nok læreren min også har studert det samme. Å jo, Norge var veldig fatting, hvis vi ikke var det, så var det vi kunne bli rike på da? Eller hva solgte vi som gjorde oss ''ikke fattig og ikke rik''? Helt få kan du tenkte deg? Det handler dessverre ikke om hva du tenker, hvis det handlet om det hadde jeg skrevet alle mine meninger. Det kom et hav av innvandrere for å ta jobbene i industrien som nordmenn ikke ville ta. Å joda, norge ville ha kollapset. Nesten helt sikker på det. Anonymous poster hash: 23802...84d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 Jeg tror ikke TS gjør det. TS gjør det klar og tydelig hvilke innvandrergrupper han eller hun er kritisk til. Nei, for det skjønner man ikke når man leser det. Man kan tolke det som alle. Hvis han er kritisk til noen, bør han/hun vise det tydelig. Ikke inndirekte. Anonymous poster hash: 23802...84d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Jeg tror nok læreren min også har studert det samme. Å jo, Norge var veldig fatting, hvis vi ikke var det, så var det vi kunne bli rike på da? Eller hva solgte vi som gjorde oss ''ikke fattig og ikke rik''? Helt få kan du tenkte deg? Det handler dessverre ikke om hva du tenker, hvis det handlet om det hadde jeg skrevet alle mine meninger. Det kom et hav av innvandrere for å ta jobbene i industrien som nordmenn ikke ville ta. Å joda, norge ville ha kollapset. Nesten helt sikker på det. Tror nok du bør studere det på nytt Anonymous poster hash: 23802...84d Anonymous poster hash: 23802...84d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Jeg tror nok læreren min også har studert det samme. Å jo, Norge var veldig fatting, hvis vi ikke var det, så var det vi kunne bli rike på da? Eller hva solgte vi som gjorde oss ''ikke fattig og ikke rik''? Helt få kan du tenkte deg? Det handler dessverre ikke om hva du tenker, hvis det handlet om det hadde jeg skrevet alle mine meninger. Det kom et hav av innvandrere for å ta jobbene i industrien som nordmenn ikke ville ta. Å joda, norge ville ha kollapset. Nesten helt sikker på det. Anonymous poster hash: 23802...84d Da tror jeg nok læreren din burde ta seg en sjekk innom studie igjen. Det at Norge var et fattig land etter datidens standar er ikke sant, faktisk helt greit etter vestlig standard. Etter dagens standard var vi fattige, men ikke datidens europeiske. Norge var et land med mye tømmer, vi bygde båter, vi drev med mye med handel, fiske, ulik industri. Fra slutten av 1800-tallet og utover på 1900-tallet begynte vi med aluminiumindustri, vannkraftverk og annen mer avansert virksomhet. Norge ville så absolutt ikke kollapset, jeg er mer sikker på at innvandringen kan føre til kollaps. Spesielt den fra Afrika og muslimske land. Som er de jeg sikter mest til i HI. Anonymous poster hash: 381d7...25d
Drizzt Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Ønsker du at det skal bli færre innvandrere i Norge? Anonymous poster hash: e9be5...a0a Jeg ønsker at det blir færre innvandrere som nekter å integrere seg og motarbeider integreringen på flere plan. De ødelegger både for nordmenn, for oss, andre innvandrere, og ikke minst for seg selv. I utgangspunktet mener jeg at lokalbefolkning skal være i klart flertall i eget land, ja. Lokalkultur skal også være dominerende. 1
Drizzt Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Nei, for det skjønner man ikke når man leser det. Man kan tolke det som alle. Hvis han er kritisk til noen, bør han/hun vise det tydelig. Ikke inndirekte. Anonymous poster hash: 23802...84d Se her: Norge oversvømmes av folkegrupper, som har ingen respekt for verken norsk kultur, eller de mennene og spesielt kvinnene ofte, som bor her - noen bestemte grupper, ikke alle. De bare begår kriminelle handlinger, overfaller og voldtar. Driver med pøbel oppførsel, i gjenger osv - igjen, typisk for noen, ikke for alle. For meg er dette ganske tydelig. Egentlig er min erfaring at det er svært få som er mot alle innvandrere, men ganske mange som er mot vise grupper innvandrere (grupper som skiller seg ut negativt).
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Man kan vel ikke dra alle innvandrere over en kam, de er jo ulike seg i mellom. Mange innvandrergrupper og ulike moraler og arbeidskultur. Finnes jo norske snyltere også som sikkert sover til 15. Anonymous poster hash: 4988b...d0c 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Hva var det som skjedde med vårt land, når vi tillot denne masseinnvandringen? Hvorfor gjorde de det? Av snillhet? Lite viste de at du ikke er snill, når handlingen du gjør ender i noe vondt for dem du skal styre. Norge oversvømmes av folkegrupper, som har ingen respekt for verken norsk kultur, eller de mennene og spesielt kvinnene ofte, som bor her. Flerkultur kaller de det, som skal være så interessant. Mangfold. En berikelse. Hva nå de bruker som ord på det, er likegyldig. For nei, det er ikke noe godt, ikke på noen verdens måte. Kanskje du blir glad når du kan se Muhammed og Muhammedine nedi gata, og tenke, å så internasjonale og store vi er blitt. Nei, vi er ikke blitt det, vi er blitt lurt og bedratt. For når ulike folkegrupper samles i et land, kommer folk i grupper som arbeider for hverandre. De ønsker å hjelpe hverandre, ønsker å arbeide for hverandres velferd. Men verst av alt, så bryr de seg mindre om oss nordmenn. Jeg ser det over alt, de bare missbruker og snylter som de vil. De arbeider ikke nok. Vi har skapt et samfunn med mindre samhold. Men verst av alt er det at vi dermed gjør livene til våre barn mindre gode, mindre trygge og gir et land med mindre samhold til våre etterkommere. For det å være norsk er ikke bare det at en stat skriver at du er det, du er norsk når du er av de gamle norske stammer og har norsk kultur. I vertfall burde man kunne blende inn.Innvandrerkvinner får også fryktelig mange barn, hele 1/4 av alle barn er født av disse her i Norge. Hvordan kunne de gjøre noe slik? Har de ikke lenger syn enn til nesetippen. Ideelt sett skulle det vert slik at menneske = menneske. Men slik er det i realiteten ikke. Vi er så forskjellige. Og mange har et dypt samhold, og arbeider for deres velferd sammen. Noe vi nordmenn ikke ser ut til å gjøre. Vi blir skadelidende, og det blir verre når det ikke bryr seg om oss. De bare begår kriminelle handlinger, overfaller og voldtar. Driver med pøbel oppførsel, i gjenger osv. Venstresiden er Norges og verdens skam. Anonymous poster hash: 381d7...25d Norske politikere er ikke naive. Norske politikere er kjøpt opp av utenlandske kapitalinteresser og blir betalt for å kjøre Norge til helvete. Anonymous poster hash: 878b5...981
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå