AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 jeg er helt borte psykisk. sliter veldig med å klare å holde en vanlig samtale, sliter med å snakke med folk på facebook ol, sliter med å skrive dette så langt. jeg er helt tom. føler jeg lever i en bitteliten boble, hvor det bare er jeg som har tilgang. jeg føler at jeg er i boblen, og ser verden rase forbi på utsiden, mens jeg ikke får være med. jeg føler meg rett og slett som en zomie, og føler at alle kan se det på meg om jeg går ute. og dette uten at jeg bruker medisiner. men jeg sliter psykisk. og vet jo at det handler om mine psykiske problemer. som vist nok er store skal en høre på helsevesenets uttale. men det jeg lurer på er om noen har noen ideer på hva jeg kan gjøre for å få tomhetsfølelsen bort. mange vil nok si at jeg bør være glad for å slippe alt tankekaoset. men jeg føler ikke at det er noe frihet at tankene er vekke heller, jeg vil bare ha normale tanker. ikke slike som jeg har, men heller ikke ingenting. det er bare i perioder jeg har denne tomhetsfølelsen, men jeg lurer på om noen har noen ideer på hvordan jeg skal klare å komme meg ut av det bevist selv? ok. dette ble rotete. men det er fordi hode mitt ikke henger med. enkelt å greit. Anonymous poster hash: 99017...457
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå