AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg skal flytte inn i en splitter ny leilighet hvor det er satt inn kjøkken fra HTH. Men hvitevarene er ikke satt inn, og jeg lurer bare litt på hva slags pris jeg må forvente for kjøl/fryseskap kombinert og med både skrog og dør, oppvaskmaskin integrert, stekeovn og steketopp(denne må det skjæres hull til i benkeplata). Noen som har en viss peiling? Fant ingen priser på HTH sine sider. Kan man evt bruke Ikea sine? Er glatte hvite fronter, men vet ikke om de kjører samme mål? Nesten så jeg håper på det Hvem kontakter man for å få skjært ut hull til steketoppen? Anonymous poster hash: a2425...811
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 De aller fleste hvitevarer følger standard størrelse, så du kan bruke hvitevarer kjøpt hvor som helst. Dvs du kan kjøpe de fra Hth, Elkjøp/Lefdal, Expert, Ikea osv. For å få skjært ut til platetoppen kontakter du en snekker, kjøkkenmontør, forhandler av benkeplater o.l. Mulig det er noe Hth kan være behjelpelig med. Anonymous poster hash: 9c0b9...62c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå