Naixin Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Det var søtt :-) ..og fikk litt av formidagen til å gå...
Arkana Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2004 Det første spillet han laget, Samorost, er bedre synes jeg. Liker sånne spill man må finne litt ut av selv.
Naixin Skrevet 7. juni 2004 #4 Skrevet 7. juni 2004 ..og enda litt tid :-) Klarer ikke la være heller, vet du ! Har du spilt Myst-spillene?
Arkana Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2004 Har du spilt Myst-spillene? Nei, det har jeg ikke, men tydeligvis burde jeg det?
Naixin Skrevet 7. juni 2004 #7 Skrevet 7. juni 2004 Helt klart! Liker du å styre spillet, løse mysterier, mystikk, hodebry, flott grafikk og noe som får tiden til å gå, ja da er det spillene for deg, Arkana :-) Jeg var helt hekta!
Gjest Muslingen Skrevet 7. juni 2004 #8 Skrevet 7. juni 2004 Det skjer jo ingenting når jeg trykker på menneskene? Skjønte ikke så mye jeg nå.... :oops:
Arkana Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2004 Du må bare bevege musepekeren litt rundt og finne ting du kan trykke på og se hva som skjer. Det er heldigvis ingenting som blir "ødelagt" om du trykker i "feil" rekkefølge, så bare klikk av hjertens lyst.
Linemor Skrevet 7. juni 2004 #10 Skrevet 7. juni 2004 er Myst noe lignende dette? kan dere ikke legge ut en link i så fall
Crazee Skrevet 7. juni 2004 #12 Skrevet 7. juni 2004 Myst (og dei to oppfølgjarane, Riven og Exile (?)) er kommersielle spel.
Gjest Catwoman Skrevet 7. juni 2004 #13 Skrevet 7. juni 2004 Mystery of time and space her. Regner med det var det spillet som var myst spillet?!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #14 Skrevet 7. juni 2004 Mystery of time and space her. Regner med det var det spillet som var myst spillet?! Nei, det var nok snakk om Myst og dets oppfølgere, Riven og Myst III: Exile. Mer om dem her. Og i september kommer Myst Revelation...
Sarabi Skrevet 8. juni 2004 #15 Skrevet 8. juni 2004 ARGH! Kan noen hjelpe meg? Det skjer INGENTING uansett hvor mye jeg klikker på de forskjellige tingene.!!!
Gjest Virvel Skrevet 8. juni 2004 #16 Skrevet 8. juni 2004 Klikk på "knoppene" på kaktusen flere ganger, slik at det blir en blomst, og deretter en frukt. Klikker du på frukten faller den ned. Og så må du få skilpadden til å begynne å gå.
Gjest Phair Skrevet 8. juni 2004 #20 Skrevet 8. juni 2004 Det første spillet han laget' date= Samorost, er bedre synes jeg. Liker sånne spill man må finne litt ut av selv. Nå står jeg og kåler inne i bunker'n. Finner ikke ut av noe. Hjelp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå