Gå til innhold

eskortegutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da gjør dem tydeligvis det da, suger godt. Jeg kunne tenkt meg å prøve en sånn sugegutt en gang. Høres spennende ut!

Tipper jeg har flere menn med meg der.

Anonymous poster hash: 082e6...e3a

Hei SOL-skribenten! Der var du ja. Lenge siden sist! :)

Anonymous poster hash: 0433a...654

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å få tak i det i Norge. Å hva nettside?

Du finner kun luksus eskortegutter. De er som regel mannlige modeller som lever i Casanovas fotspor..

De er rå dyre og stortsett kun rike forretningskvinner bruker dem.

Anonymous poster hash: 3b893...c87

AnonymBruker
Skrevet

Hei SOL-skribenten! Der var du ja. Lenge siden sist! :)

Anonymous poster hash: 0433a...654

Har nok ikke skrevet mye på SOL jeg, men hyggelig at du liker å lese innleggene mine her! :)

Om du vil kan du gjerne få høre spennende homsehistorier :)

Anonymous poster hash: 082e6...e3a

Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Eskorte? Du kan få gratis med meg, og jeg har bra kropp. Bare PM om du vil, så kan vi sannsynligvis ordne noe. :P

Jeg mistenker sterkt at trådstartere som dette er små trollgutter som trollmor glemte å binde fast i halen.

Endret av Dude91
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eskorte? Du kan få gratis med meg, og jeg har bra kropp. Bare PM om du vil, så kan vi sannsynligvis ordne noe. :P

Jeg mistenker sterkt at trådstartere som dette er små trollgutter som trollmor glemte å binde fast i halen.

Hvorfor er det så utenkelig at en jente lurer på det? Eskorteguttene fins for en grunn, altså :P De hadde ikke fantes om ingen benyttet seg av de.

Anonymous poster hash: ed89c...68f

Gjest Dude91
Skrevet

Hvorfor er det så utenkelig at en jente lurer på det? Eskorteguttene fins for en grunn, altså :P De hadde ikke fantes om ingen benyttet seg av de.

Anonymous poster hash: ed89c...68f

Hehe, jo da, du har sikkert rett i dét. Jeg forstår likevel ikke poenget – med tanke på at de fleste jenter enkelt kan få gratis sex med kjekke menn. De fleste menn er faktisk veldig glad i sex.

• Liker 3
Skrevet

Dersom du er så bra. Hvorfor vil du ha deg med hvem som helst da? ;)

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Hvorfor vil du ha deg med hvem som helst da? ;)

Jeg vil ikke ha sex med hvem som helst, nei.

Det går faktisk an å være av den formeningen at man har bra kropp samtidig som man er glad i sex.

Endret av Dude91
Skrevet

Det går faktisk an å være av den formening at man har bra kropp samtidig som man er glad i sex.

Oi, jeg visste ikke at det gikk an... :ironi:

Siden du skrev til TS at dere sikkert kunne få til en ordning, og jeg regner med du ikke vet noe som helst om hvem TS er, så antok jeg at du er ganske lite selektiv. ;)

But dont worry. Vi er flere med god kropp som liker sex.

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet

Siden du skrev til TS at dere sikkert kunne få til en ordning, og jeg regner med du ikke vet noe som helst om hvem TS er, så antok jeg at du er ganske lite selektiv. ;)

Det var kanskje litt teit skrevet, men det finnes tross alt mange pene norske kvinner. Landet er jo kjent for nettopp dette. :laugh:

Skrevet

Det var kanskje litt teit skrevet, men det finnes tross alt mange pene norske kvinner. Landet er jo kjent for nettopp dette. :laugh:

Det går greit. Du er jo tross alt bare 22-23 år. :)

Skrevet

Det går faktisk an å være av den formeningen at man har bra kropp samtidig som man er glad i sex.

Ja, her er jo litt av utfordringen og grunnen til at flere og flere kvinner benytter seg av eskortegutter. Kvinnene ønsker ofte å slippe maset fra slitsomme menn, slippe å bli vurdert på utseende og andre områder. De ønsker å bli tatt godt vare på, få noen til å føle seg verdigfull osv.

De aller fleste kvinner kan helt sikkert skaffe sex gratis, men velger noen ganger likevel ikke gjøre det. Jeg vet hva jeg snakke om av erfaring. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, her er jo litt av utfordringen og grunnen til at flere og flere kvinner benytter seg av eskortegutter. Kvinnene ønsker ofte å slippe maset fra slitsomme menn, slippe å bli vurdert på utseende og andre områder. De ønsker å bli tatt godt vare på, få noen til å føle seg verdigfull osv.

De aller fleste kvinner kan helt sikkert skaffe sex gratis, men velger noen ganger likevel ikke gjøre det. Jeg vet hva jeg snakke om av erfaring. :)

TS her. Grunnen til at jeg tenker tanken er fordi at jeg er drit lei av faktisk det du sier. Jeg er ikke stygg eller fet. Men det å hele tiden bli vurdert er til tider travelt, så jeg har lyst til å prøve å bare ha en kveld der fokuser er kun på meg:)

Anonymous poster hash: 1eeb2...9cf

• Liker 1
Skrevet

TS her. Grunnen til at jeg tenker tanken er fordi at jeg er drit lei av faktisk det du sier. Jeg er ikke stygg eller fet. Men det å hele tiden bli vurdert er til tider travelt, så jeg har lyst til å prøve å bare ha en kveld der fokuser er kun på meg:)

..hmm, var det ikke akkurat det jeg sa, eller missforstod du meg?

Uansett forsøkte jeg å si mye av det samme. Min erfaring er at det er _vanlige_ kvinner som tar kontakt med meg. Kvinner som ønsker å være i fokus uten først å måtte gå igjennom et sjekkespill (hvor de blir vurdert opp og ned). Kvinner har ofte en egenskap å ta vare på partneren sin, mer enn å sørge for sin egen nytelse. Dette er en fin egenskap, men fører naturlignok til at de ikke får den nytelsen de fortjener og trenger. Da er det fint (og fornuftig) inniellom og kun fokusere på sin egen nytelse og benytte seg av mennesker som meg.

:)

AnonymBruker
Skrevet

..hmm, var det ikke akkurat det jeg sa, eller missforstod du meg?

Uansett forsøkte jeg å si mye av det samme. Min erfaring er at det er _vanlige_ kvinner som tar kontakt med meg. Kvinner som ønsker å være i fokus uten først å måtte gå igjennom et sjekkespill (hvor de blir vurdert opp og ned). Kvinner har ofte en egenskap å ta vare på partneren sin, mer enn å sørge for sin egen nytelse. Dette er en fin egenskap, men fører naturlignok til at de ikke får den nytelsen de fortjener og trenger. Da er det fint (og fornuftig) inniellom og kun fokusere på sin egen nytelse og benytte seg av mennesker som meg.

:)

nei skulle bare skrive at jeg var Eni i det du sa:) skulla ha Vært her du!!! Heheh Hilsen ts

Skrevet

nei skulle bare skrive at jeg var Eni i det du sa:) skulla ha Vært her du!!! Heheh Hilsen ts

Det var godt å høre :)

Fint å høre dette fra en åpen kvinne, det er for mye fordommer og motstand blant skeptikere.

Det er bare å kontakte meg TS :)

Skrevet

Meld deg inn på Cupido, legg ut et profilbilde av deg selv, og du vil bli nedrent av meldinger med menn som vil gjøre alt for deg. Bare å avtale tid og sted. Gratis. Her kan du altså velge og vrake mellom det meste, så jeg anbefaler virkelig det hvis du trenger en kveld der fokuset er på deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...