Gå til innhold

Besøk av kjæresten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjærtorsdag får jeg besøk av kjæresten. Vi har vært sammen i 3 mnd. Vi har et avstandsforhold. Jeg har planer om å få brasiliansk voks for å overraske han.

Hva gjør du før du skal treffe kjæresten din? Hva skjønnhetsgreier gjør du?

Anonymous poster hash: 9dcaf...4f1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingenting.

Anonymous poster hash: 387c5...cf8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ingenting.

Æsj!

Anonymous poster hash: 393f1...36f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj!

?

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Da kjæresten var i militæret og bare så hverandre hver/annenhver helg, pleide jeg alltid passe på å være nyshavet både her og der, krøllet håret sånn jeg visste han liker det best, sminket meg ekstra fint og pleide som regel bare ha frekt undertøy under yttertøyet når han hentet meg.

Nå bor vi sammen, og ærlig talt har ikke så mye endret seg. Jeg pleier fremdeles alltid passe på å være glattbarbert og vokset, passer på hva jeg har på meg innerst, legger litt tid i utseendet rett og slett. Jeg syns det er viktig å holde gnisten oppe på den måten :-)

Skrevet

Æsj!

Hvorfor er det æsj?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det æsj?

Med forbehold at det er jente som svarte, så syns jeg det er æsj om hun ikke barberer legger og armhuler som minimum. Helst også kjønnet etter kjærestens ønsker.

hårete damer er ikke turn on

• Liker 2
Skrevet

Det spørs jo på situasjonen? Hvis man bor sammen så trenger man jo ikke barbere leggene, HVER dag, det må du vil skjønne? Pynter meg jo ikke rett etter jobb fordi kjæresten min er hjemme når jeg kommer dit..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med forbehold at det er jente som svarte, så syns jeg det er æsj om hun ikke barberer legger og armhuler som minimum. Helst også kjønnet etter kjærestens ønsker.

altså, jeg barberer armhuler og legger, men det er for min egen skyld, ikke for kjæresten min sin skyld.

Og nei, jeg barberer ikke underlivet mitt nei. Han foretrekker at jeg har hår der. Men jeg stusser da ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo på situasjonen? Hvis man bor sammen så trenger man jo ikke barbere leggene, HVER dag, det må du vil skjønne? Pynter meg jo ikke rett etter jobb fordi kjæresten min er hjemme når jeg kommer dit..

Det er snakk om langdistanseforhold ja..

AnonymBruker
Skrevet

altså, jeg barberer armhuler og legger, men det er for min egen skyld, ikke for kjæresten min sin skyld.

Og nei, jeg barberer ikke underlivet mitt nei. Han foretrekker at jeg har hår der. Men jeg stusser da ;)

Da er du godkjent :P

Skrevet

Om hun foretrekker å være ubarbert, så må hun få lov til det. Det er trossalt naturlig. Å barbere seg fordi en mann "krever" det blir for dumt. Da får han heller vokse opp.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om hun foretrekker å være ubarbert, så må hun få lov til det. Det er trossalt naturlig. Å barbere seg fordi en mann "krever" det blir for dumt. Da får han heller vokse opp.

Det syns jeg ikke. Syns begge parter burde, som tross alt skal leve sammen resten av livet, burde være åpne for å prøve nye ting og for å gjøre noe som partneren liker. Det går begge veier.

• Liker 1
Skrevet

Det syns jeg ikke. Syns begge parter burde, som tross alt skal leve sammen resten av livet, burde være åpne for å prøve nye ting og for å gjøre noe som partneren liker. Det går begge veier.

Man kan også akseptere partneren for den den er, om man skal leve hele livet sammen, så må man godta hverandre.

• Liker 4
Gjest Tamsi
Skrevet

Da han var i militæret og for en gans skyld kom hjem brukte jeg hele dagen på å rydde, for så å dusje lenge, barbere alt som fantes, stelle håret, stelle negler, tenke i evigheter på hva jeg skulle ha på meg da vi møttes på flyplassen... Alt var viktig

AnonymBruker
Skrevet

hvier litt vann oppudner arma hviss det er mer en fir euker siden jeg dysjet sist

Anonymous poster hash: 5506a...ae5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg barberer meg over alt, sminker meg, tar på meg frekt undertøy(jeg er fyldig til og med), ordner håret og passer på at jeg er nydusjet. Pleier også å sende frekke bilder til han i forveien, slik at han får en smak av hva han har i vente ;) Vi har vært sammen i 3 år og har et lite avstands forhold, dvs at han er borte 3 uker og hjemme 3 uker.

Men, når alt kommer til alt så legger han sjeldent merke til sminken og undertøyet går av i en fei. Det er vel mest for min egen del av jeg gjør disse tingene, for å føle meg sexy og gi meg selv velvære.

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Man kan også akseptere partneren for den den er, om man skal leve hele livet sammen, så må man godta hverandre.

Mannen skal altså akseptere kvinnens ønsker, men ikke motsatt? Lykke til med det.

Endret av Lincoln
Skrevet

Mannen skal altså akseptere kvinnens ønsker, men ikke motsatt? Lykke til med det.

Jeg krever aldri at mannen skal gjøre noe mot seg selv han anser som unødvendig eller unaturlig. Om han ikke ønsker å barbere seg, så er det helt greit. Om noen krever at jeg skal gjøre noe mot meg selv som jeg ikke trives med, så er de ikke rette partneren for meg. Om det så er noe så trivielt som å barbere seg eller farge håret en spesiell farge. Det skader meg ikke å barbere/la være å barbere eller å farge håret mitt rosa, men om det er noe jeg normalt ikke ville gjort, så ville jeg heller ikke gjort det for en partner.

Jeg er ikke 14 år og føler jeg MÅ ha noen koste hva det koste vil. Hvis han ikke klarer å leve med at jeg kanskje lar vær å barbere leggene iløpet av vinteren, så er han 100% fri til å finne seg en annen dame.

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg krever aldri at mannen skal gjøre noe mot seg selv han anser som unødvendig eller unaturlig. Om han ikke ønsker å barbere seg, så er det helt greit. Om noen krever at jeg skal gjøre noe mot meg selv som jeg ikke trives med, så er de ikke rette partneren for meg. Om det så er noe så trivielt som å barbere seg eller farge håret en spesiell farge. Det skader meg ikke å barbere/la være å barbere eller å farge håret mitt rosa, men om det er noe jeg normalt ikke ville gjort, så ville jeg heller ikke gjort det for en partner.

Jeg er ikke 14 år og føler jeg MÅ ha noen koste hva det koste vil. Hvis han ikke klarer å leve med at jeg kanskje lar vær å barbere leggene iløpet av vinteren, så er han 100% fri til å finne seg en annen dame.

Ja, det må du regne med at han gjør gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...