Blablaa Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hei! Jeg har hatt spysyken natt til søndag, også tok jeg ppillen på kvelden engang på lørdagen.. Men vet ikke om jeg spydde den opp den natten.. Også i tillegg klarte jeg og glemme den ppillen for søndagen fordi jeg sov hele dagen, så den tok jeg idag tidlig! Ble frisk idag, men hadde sex med kjæresten min. Og jeg går på mercilon28, og har nettopp begynt på uke 2 på brettet. Bør jeg ta en angrepille? Skal til legen å høre imorgen, for der skal jeg uansett. Hva bør jeg gjøre? Har tatt en angrepille før for over 1 år siden, så vet ikke om det er så bra å ta en til..
Gjest avocadoen Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Om du tok p-pillen på lørdagen og det gikk 4 timer før du spydde etter du tok pillen, så er du safe. Tok det mindre enn 4 timer så skulle du tatt to piller på søndag og så brukt kondom i 1 uke, men dette gjorde du ikke siden du glemte pillen på søndag, så da skulle du tatt to i dag og brukt kondom en uke. Ta deg en angrepille i dag med mindre du vil risikere å bli gravid og så ta abort. Er ikke noe å tenke på at du tok en angrepille for 1 år siden. Du kan ta angrepille nå og.
Blablaa Skrevet 7. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2014 Om du tok p-pillen på lørdagen og det gikk 4 timer før du spydde etter du tok pillen, så er du safe. Tok det mindre enn 4 timer så skulle du tatt to piller på søndag og så brukt kondom i 1 uke, men dette gjorde du ikke siden du glemte pillen på søndag, så da skulle du tatt to i dag og brukt kondom en uke. Ta deg en angrepille i dag med mindre du vil risikere å bli gravid og så ta abort. Er ikke noe å tenke på at du tok en angrepille for 1 år siden. Du kan ta angrepille nå og. Ah, okei. Ja vil helst slippe å tenke på abort.. Tuusen takk for svar! Får ta fortest mulig da:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå