Gå til innhold

Avføringsprøve, dulcolax/klyster?


Gjest Brillefin

Anbefalte innlegg

Gjest Brillefin

Hei :rolleyes: Jeg skal ta avføringsprøve og levere denne til legen pga forstoppelse i 3 år(!)

Men problemet er jo at jeg får det ikke ut uten noe form for tabletter/dråper. Vil gjerne få levert det inn imorgen da det lille som har komt har ligget i kjøleskapet 1 snart 2 dager. Vil evt tabletter ol påvirke resultater av evt test? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :rolleyes: Jeg skal ta avføringsprøve og levere denne til legen pga forstoppelse i 3 år(!)

Men problemet er jo at jeg får det ikke ut uten noe form for tabletter/dråper. Vil gjerne få levert det inn imorgen da det lille som har komt har ligget i kjøleskapet 1 snart 2 dager. Vil evt tabletter ol påvirke resultater av evt test? Noen som vet?

Du har lagt ekstrementene dine i kjøkeskapet der du oppbevarer mat??? Håper du er nøye med hygienen!

Anonymous poster hash: 878c1...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brillefin

Den ligger trygt og godt oppbevart da, i lukka sånn glass med skje ol som er til for prøver. Så ingen problem. Ble fortalt at det skulle oppbevares slik. har også lagt det i ekstra beholder hvor den skjules og dekkes godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brillefin

Du har lagt ekstrementene dine i kjøkeskapet der du oppbevarer mat??? Håper du er nøye med hygienen!

Anonymous poster hash: 878c1...293

Den ligger trygt og godt oppbevart da, i lukka sånn glass med skje ol som er til for prøver. Så ingen problem. Ble fortalt at det skulle oppbevares slik. har også lagt det i ekstra beholder hvor den skjules og dekkes godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...