Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Dette innlegget går inn under hobby.

Jeg arrangerer hemmelig 20 årslag for min kjære og dette feires med mat og gode venner samt fest. Vi skal gi han en felles gave, som er en flytur over kommunen. I tillegg til dette ønsker jeg å gi han noe i anledning den store dagen. Han har vel og merke bursdag på en mandag og feiringen er på lørdagen før så jeg vil gjerne gi han noe på dagen hans. Men hva? Jeg er tom for ideer :( Bilder og slikt fikk han til jul så det er ikke aktuelt :)

Har dere noen gode forslag så blir jeg super glad! Eller noen forslag i det hele tatt for jeg sitter virkelig fast!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et budsjett? Og eventuelle interesser til din kjære? :)

Jeg fikk en klokke fra Daniel Wellington i ca samme forbindelse engang, og ble veldig glad for det :)

Skrevet

Har vel ikke satt en makspris nei men tenker ikke noe spesielt dyrt siden det er jeg som arrangerer laget og det i seg selv er jo en jobb :sjokkert::) Bare noe småtteri, en oppmerksomhet el. Bare for å vise at jeg er glad i han og for å ha en bursdagsgave :)

Skrevet

Flere ?? :)

Skrevet

Helaften med feks...

Blomster? Film? Favorittmat? Deg selv? :P

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en liten "goodiebag"? :) Jeg ga det til min kjære, og det ble en suksess. Legg oppi ting han bruker mye av. Hvis han har bursdag nå i påsken kan du jo legge oppi et påskeegg, en t-skjorte, barberblader, snus?, flaxlodd, fuktighetskrem, deodorant etc. Det er en veldig kreativ og gøy gave å få, synes jeg :)

Anonymous poster hash: 96e0a...e51
Skrevet

Veldig gode forslag, tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...